صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 07 August 2023
تفاوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر نیروهای نظامی دنیا در غیرت دینی و عقیده است.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۹۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در نشست خبری اعلام برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ضمن بیان مطلب فوق گفت: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر عهده سپاه است که در این راستا باید با ابزار روشنگری و به صورت کاملا فراجناحی و با بصیرت بالا عمل کرد.

حجت الاسلام علی متین با تاکید بر اینکه بینش سیاسی، لازمه نیروهای سپاه است افزود: بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری، کلیه نیروهای مسلح نمی توانند در انتخابات موضع گیری سیاسی داشته باشند.

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج بر حسب وظیفه ذاتی، در عرصه جنگ سخت و نرم به مقابله با دشمنان می پردازند که این نیز بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تمام ارتش های جهان علاوه بر آگاهی، باور، اعتقاد، استحکام، سلحشوری و مقاومت هرچه بیشتر در مقابل تهاجم دشمنان، برای دفاع نیاز به انگیزه بالا دارند که به همین خاطر آنها برای دادن این انگیزه، میان تهاجم و دفاع پیوند برقرار کرده اند.

حجت الاسلام متین افزود: نیروهای مسلح ایران ازجمله سپاه، انگیزه خود به منظور مقابله با تهاجم و دفاع را بر اساس دین و دیانت و غیرت دینی و عقیده بنا نهاده است و چون انقلاب ما با دین پیوند خورده و بنابراین برای حفظ دین و نگهداری انقلاب و دستاوردهای آن نیاز به چنین انگیزه ای می باشد.

وی همچنین به برنامه های سپاه و بسیج در طول هفته عقیدتی سیاسی اشاره و اظهار کرد: سپاه و بسیج به همین مناسبت 300 برنامه که اغلب با روشنگری و بصیرت همراه خواهد بود در قالب 30 عنوان فعالیت برگزار خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: در ایام تبلیغات انتخابات قرار داریم که در سایت ها، متاسفانه برخی بی انصافی ها را می بینیم.

حجت الاسلام متین افزود: در ورود رسانه ها به انتخابات منعی نیست اما آنچه که اتفاق می افتد بی انصافی برخی رسانه ها و قلم زنان است که باید این قلم ها مغرضانه نباشند و بلکه موجب رشد و تعالی سیاسی بشود.

حجت الاسلام متین افزود: نشریات اگر به بلوغ سیاسی برسند در این صورت باید فراجناحی عمل کرده و واقعیت ها را بیان کنند.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: سپاه زنجان در طول هفته عقیدتی سیاسی 300 برنامه مختلف را برگزار خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار مجتبی صنعتکار افزود: نشست های سیاسی و بصیرتی، گردهمایی و حضور در نمازجمعه، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، به صدا درآوردن زنگ سپاس معلم، تولید نشریات در پایگاه ها، محافل روشنگری و انس با قرآن، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری ، وب و وبلاگ نویسی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، مسابقات نقاشی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا به ویژه معلمان، اعزام مبلغ، کوهپیمایی و اردوهای فرهنگی، ازجمله این برنامه ها خواهد بود.


ارسال نظرات