صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - 16 June 2023
مسئول بسیج اساتید استان گلستان گفت: مسئله مهم در بحث انتخابات این است که بسیجیان گرانقدر اول می بایست حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۳۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ مهقانی  مسئول بسیج اساتید استان گلستان در جمع بسیجیان شرکت کنننده در مراسم صبحگاه اقتدار رزمایش شهدای مدافع حرم شهرستان گالیکش گفت: امروز آحاد مردم می بایست در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند .

وی در ادامه افزود : با وقوع انقلاب اسلامی در سال 57 در سیاست آمریکا و غرب را شکست دادیم ، ما در دفاع مقدس در مقابل  52کشور که به صورت مستقسم و غیر مستقیم به  صدام حسین کمک می کردند را شکست دادیم ، ما در جنگ دوم خلیج فارس رو در رو با شیطان بزرگ بزرگترین شکست قرن را به امریکا تحمیل کردیم .

مسئول بسیج اساتید استان گلستان گفت : عزیزان و بزگواران به همت شما بسیجیان گران قدر امروز نه آمریکا و نه هیچ کشوری غاصبی دیگر حتی نگاهی به ایران اسلامی ندارد ،  امروز مرکز هسته ای اسرائیل در تیر دست موشک های سجیل انقلاب اسلامیقرار دارد ، امروز اگر موشک ها و کشتی ها و ناوهای امریکایی اگر بخواهد در منطقه ما حاضر شوند باید با زبان فارسی با شما بسیجیان صخبت کنند این عزمت امروز ایران اسلامی ماست

سرهنگ مهقانی اظهار داشت : مسئله مهم در بحث انتخابات این است  که بسیجیان گرانقدر اول می بایست حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و دوم در انتخاب نامزد اصلح  در مبحث انتخابات است ، مبحث دوم آرایش در انتخابات است که فرصت را  نباید تبدیل به تهدید کرد که در سال 88 فتنه گران داخلی با پشتیبانه خارجی ها این کار را انجام دادند ، مبحث سوم سلامت انتخابات است . که رای میزان ملت است ،  مبحث چهارم قانون گرایی در انتخابات است قانون در فاصل حد و باطل است مبحث پنجم فراگیر بودن انتخابات است برای همه ی اقشار و همه ی اقوام و همه ی سلیقه های مطابق قانون اساسی باشد .

ویدر پایان گفت : بسیجیان و مردم ما باید به دنیال و شناخت اصلح در انتخابات باشند و مسئله شناخت امر کوچکی نیست .

در ادامه سرهنگ قاضوی فرمانده سپاه گالیکش گفت : ما امروز اعلام میکنیم پشتیبان ولایت فقیه تا آخرین قطره خون خود هستیم و همانند آقا و مولایمان امام حسین (ع) حاظریم در صحنه های این انقلاب از بهترین سرمایه های زندگی مان یعنی جان ناقابلمان بگذریم و حاضر نیستیم لحظه ای گزند به این انقلاب و نظام وارد بشود . امروز  بسیج مستضعفین پیشگام  و در خط مقدم  و جلودار در همه ی صحنه ها نقش افرینی کرده و این اقتدار را تا به امروز به برکت خون شهدا و به برکت انقلاب وبه برکت مقام معظم رهبری و حضرت امام داریم .

وی در پایان خاطر نشان کرد : امروز شهدای مدافع حرم ما از مرزهای اسلام در خارج از این حوزه جغرافیایی محافظت می کنند  و امروز ما  باید قدردان شهدا و خانواده های انها باشیم که بهترین انسان ها را تربیت کردند و امروز مایه ی افتخار و سربلندی جهان اسلام شده اند ، امروزما در دنیا به اقتدار و عرصه ای رسیده ایم که حاصل انها را خود دشمنان درونی، منافقین و دشمنان خارجی استکبار جهانی اذعان می کنند.

خبرنگار خبرگزاری بسیج صادق فرامرزی

ارسال نظرات