صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - 12 June 2023
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه‌های زلال آن شهید مطهر نیاز مبرم دارد.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۵۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

حجت‌الاسلام صادق شعبانپور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: امروز در حالی 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری آن فیلسوف متفکر را گرامی می داریم که جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه‌های زلال آن شهید مطهر نیاز مبرم دارد.

وی افزود: هر چه از زمان شهادت آن عزیز می گذرد، شاهد آثار و برکات معنوی و فکری تازه‌تری از آن عالم مجاهد و احیاگر ارزش‌ها و فضیلت‌های دینی و انقلابی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: این حکیم الهی و عارف عامل با همه ظرفیت عظیم علمی، فلسفی و معنوی کم نظیر خود توانست در مقابله با جریانات الحادی، انحرافی و التقاطی که کیان اندیشه‌های اسلامی را تهدید می‌کرد، دست به جهاد فکری گسترده و همه جانبه‌ای در دوران غربت و مظلومیت اسلام و امام بزند که شهد آن کام جوانان انقلابی و مومن دوران مبارزه و انقلاب را شیرین کرد و سرانجام نیز خون پاکش در این راه تقدیم اسلام ناب و انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام شعبانپور با اشاره به اثرگذاری سخنان شهید مطهری بر بیداری جامعه گفت: طنین فریادهای آن خطیب توانا در خطابه‌های حماسه حسینی که در تبیین امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اساسی قیام سید الشهداء از اعماق جانش بر می‌خواست هنوز در گوش‌های‌مان شنیده می‌شود.

وی افزود: که ما پاسداران، که شاگردان فکری مکتب این شهید بزرگوار هستیم را فرا می‌خواند که باید یرای اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام نماییم و در این راه از سرزنش و ملامت احدی نهراسیم آنگونه که خود نیز از تهدید و تقدیم جانش نهراسید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به نامگذاری روز شهادت این عالم شهید به نام روز عقیدتی سیاسی تصریح کرد: فلسفه و رمز نامگذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است.

حجت‌الاسلام شعبانپور خاطرنشان کرد: تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیشبرندگی انقلاب نقش فعال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف حتی اقتصادمقاومتی که از دغدغه‌های مهم و مطالبه جدی رهبری معظم حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است، پیشگام باشد.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های هفته عقیدتی سپاه ناحیه شهرستان ساوه گفت: همایش گرامیداشت شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، مراسم دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ساوه، برپایی نشست‌های علمی، سیاسی و بصیرتی و برگزاریی محافل روشنگری، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدا و اجرای مراسم سپاس معلم از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات