صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 20 December 2023
غلامحسین دشتی کارشناس مسائل سیاسی استان با اشاره به توهین برخی به ساحت شهدای مدافع حرم گفت: توهین به شهدای مدافع احرم دامه تحرکات جریانی است که در سال 88 به مقدسات اسلامی هجمه کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۳۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، کارشناس مسائل سیاسی استان یزد، با اشاره به توهین به شهدای مدافع حرم در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان گفت: کسی حق توهین به مقام شهدای مدافع حرم که به‌واقع مظهر و نماد مبارزه با تروریسم هستند را ندارند؛ مدافعان حرم افرادی هستند که در سرزمین دور از وطن برای اعتلای اسلام مجاهدت و تلاش می‌کنند.

غلامحسین دشتی افزود: توهین به مدافعان حرم؛ توهین به کرامت انسانی، شرف، آزادگی، ارزش‌های انسانی و اسلامی است. در فرهنگ قرآنی شهید در مرتبه‌ای قرار می‌گیرد که کمتر کسی توانایی درک عظمت و جایگاه آن را دارد.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد تأکید کرد: آنچه امروز در فضای تبلیغاتی جریان لیبرال و مرعوب غرب اتفاق می‌افتد جای نگرانی دارد؛ نگرانی از احیا و بازگشت برخی از جریان‌های سیاسی است که سابقه نامناسبی در توهین به ارزش‌های دینی و اسلامی دارند و در سال 88 در جریان فتنه مقدسات اسلامی را مورد هجمه قراردادند.

دشتی تصریح کرد: توهین به مقدسات اسلامی ریشه در نگرش جریانی دارد که دین را از سیاست جدا می‌داند و مادی‌گرایی غربی را در جامعه نمایندگی می‌کند و اکنون در جریان انتخابات این جریان فرصت را غنیمت شمرده‌ و قصد دارند تفکرات خود در توهین به مقدسات را به جامعه القا کنند.

این کارشناس سیاسی در ادامه اظهار داشت: توهین به ساحت امام هشتم ع و شهدای مدافع حرم از ریشه‌های فکری جریان لیبرال و غرب‌زدگان داخلی است که امام راحل همواره از وجود آن‌ها نگران بودند و همواره تأکید می‌کردند که تا من زنده هستم اجازه نخواهم داد لیبرال‌ها بر مقدرات کشور مسلط شوند.

غلامحسین دشتی ادامه داد: جامعه اسلامی ما باید با روش‌های ارشادی نظیر نصیحت و امربه‌معروف و نهی از منکر و در جای دیگر باید با موضع‌گیری صریح در مقابله با اقدامات این جریان بایستند. این جریان در راستای منافع قدرت‌های استعماری که مرعوب آن شده‌اند برنامه‌های متعددی دارند.

وی تأکید کرد: اکنون همگان باید با بزرگداشت فرهنگ جهاد و شهادت که فرهنگی است که با پویایی جامعه اسلامی گره‌خورده است با موج توهین و هجمه به مقدسات اسلامی و جبهه مقاومت مقابله کنند زیرا امروز جبهه مقاومت خط مقدم حمایت و حراست از اسلامی و ارزش‌های اسلامی است.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد تصریح کرد: جریان لیبرال مرعوب غرب با برخورداری از ثروت و پشتوانه قدرت به دنبال تهدید منافع ملی کشور است و خطر مهم آن است که ابتدا به توهین و جسارت به ساحت قدس ارزش‌های اسلامی می‌پردازد تا در فضای کم‌رنگ شدن ارزش‌ها کشور را در معرض تهدید قدرت‌های استکباری قرار دهد، از این نقطه‌نظر اصرار و جدیدت در محکوم نمودن این حرکت و مقابله با آن دارای اهمیت و مسئولیت مشترک همه نهادها و جریانات وفادار به اسلام، نظام و کشور است.

ارسال نظرات