صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان به دنبال فتنه‌ای جدید برای نابودی نظام هستند اما ملت همیشه در صحنه ما بیدار است و اجازه نمی دهد که دشمن گامی در این خصوص بردارد.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی اصغر آخوندی در نشست سیاسی و بصیرتی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به بحث انتخابات اظهار داشت: انتخابات یکی از مسائل سیاسی حساس کشور ما است و در هردوره از انتخابات نیز حساسیت خاص خود را دارد .

وی افزود: شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت کاندیداها تمام تلاش خود را کرده که اصلح ترین فرد را انتخاب و به عنوان کاندیدا به مردم معرفی کند .

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: حضور حداکثری مردم باعث نابودی و ناامیدی دشمن خواهد شد، چراکه دشمنان ما بیکار نیستند و همچنان که به دنبال انتخابات سال 88 یک فتنه جدید به راه انداختند، دشمنان برنامه‌ریزی کردند که مردم ایران در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال فتنه‌ای جدید برای نابودی نظام هستند اما ملت همیشه در صحنه ما بیدار است و اجازه نمی دهد که دشمن گامی در این خصوص بردارد .

آخوندی افزود : استراتژی امام خمینی (ره) این بود که «اسرائیل باید از بین برود» و ما امروز بر روی تمام موشک هایمان این جمله نقش بسته است و تمام فکر و ذهن و هدف ما هم همین است که اسرائیل از بین برود .

وی با بیان اینکه کسی که الفبای سیاست را بداند در مقابل دیگران به خصوص دشمنان از خود ضعف نشان نمی دهد ، ابراز داشت : ما باید ظرفیت ها را بشناسیم و از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم و با دشمن همانند خودش رفتار کنیم .

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد : در سال های بعد از انقلاب دشمن با هدف نابودی جلو آمده و تحریم ها را پیش کشیده است، راهبرد آمریکا در منطقه عوض شده است و به جنگ مستقیم با مردم نمی پردازد، بلکه استراتژی آن این است که قلعه را مستحکم نگه دارد و بقیه کشورهای تحت سلطه خود را تحت عنوان یک کشور مستقل (خاورمیانه جدید) تحت نفوذ خود بگیرد .

وی گفت: دشمن در عرصه های فرهنگی نیز بیکار نبوده و تحت عنوان آزادی در فضاهای مجازی و فرهنگی فعالیت می کند اما دیدگاه نظام ما این است که نظام خانواده باید حفظ شود و دشمن از این طریق قصد تخریب حریم خانواده را در نظام ما دارد .

آخوندی در خصوص مسائل اقتصادی گفت : برجام تنها کلیدی بود که دشمن روی آن تمرکز کرد و البته آنها گشایش اقتصادی را رفع تحریم ها می دانستند، هرچند که تحریم ها را از روی کاغذ برداشته اند اما عملاً این کار را نکرده اند .

وی افزود : فروش نفت مخالف اقتصاد مقاومتی است و این یعنی به فروش گذاشتن منافع ملی که مقام معظم رهبری تاکید فراوان روی این بحث دارند که اقتصاد منحای نفت داشته باشیم و وابستگی به این منابع ملی را کم کنیم .

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات