صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: رسانه ها کانال ارتباطی مردم و مسئولان هستند که می بایست انتظارات و مطالبات آحاد ملت را شنیده به مسئولان منتقل کنند.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: همواره شنیدن صدای مخالف شعاری در همه ی ادوار انتخابات ریاست جمهوری از بدو تولد پر برکت انقلاب اسلامی ایران تا کنون بوده است که کاندیداهای محترم با طرح آن اقدام به جذب آرا می کنند و بعضا پس از تصدی پست ریاست جمهوری،تحمل مخالف را بر نتافته و نسبت به فعالیت رسانه های غیر همسو اقداماتی چکشی و غیر حرفه ای انجام داده اند.

وی افزود: تهدید به تعطیلی و بستن رسانه ، قطع کمکهای مالی،عدم حمایت های اسپانسری،تضعیف بدنه ی رسانه ها اعم از خبرنگاران و اصحاب رسانه با فشار اقتصادی و عدم امنیت شغلی و نبود بیمه و...،جلوگیری از حضور آنها در جلسات و نشستهای خبری از جمله مصادیق بستن دهان مخالفان است که در دولتها به روشهای گوناگون انجام میشود.


مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: به همین منظور برخی از نشریات و سایتها و موسسات خبری بخاطر جلب نظر صاحبان قدرت علی الخصوص در برهه های حساسی همچون انتخابات به مجیز گویی و رپورتاژ خبری آنها پرداخته و از بیان مطالبات به حق مردم و انتقال صدای جامعه خودداری می کنند.


بصیری ادامه داد: اینکار که برای مطامع مادی و خوشایند آقایانی تشنه ی قدرت انجام میشود ، چهره ی رسانه ها را در انظار عمومی خدشه دار کرده و اعتماد مردم را به آنها کاهش می دهد.


وی اذعان داشت: در این میان رسانه های معاند خارج نشین از آب گل آلود ماهی گرفته و اقدام به جذب بیننده می کنند تا از خلاء موجود نهایت استفاده را کرده و با ترفندهای رسانه ای ، در میان انتقال اخبار ظاهرا بی طرفانه، مقاصد شوم خود را نیز در رگهای تشنه ی شنیده و دیده شدن مردم، تزریق کنند.


مسئول سازمان بسیج رسانه با اشاره به رسالت رسانه ها در این شرایط تصریح کرد: رسالت رسانه های دوستدار انقلاب و ایران در این میان، همچون رسالت سربازی در خط مقدم است که برجک دیده بانی را به وی سپرده اند و مسئولیت خطیر دیده بانی؛ انتقال احوال و اوضاع منطقه ی رزم و جنگ به نیروهای تصمیم گیرنده و فرماندهان، است.  رسانه ها باید مراقب انتقال این شرایط به مردم باشند چرا که بداخلاقی های انتخاباتی، شایسته ملت ما نیست.

بصیری در پایان گفت: بی شک پیروزی یا شکست در رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مستلزم تفکر جهادی و اقدام انقلابی در هر حوزه و به صورت اخص وجود این روحیه ی ایثارگری و خیرخواهی در رسانه های دلسوز انقلاب است.

ارسال نظرات