صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر در نشست روشنگری بسیج اصناف این شهرستان با توجه به سند 2030 مطرح کرد: مسئولان ایران اسلامی امضا کردند که آموزه‌های دینی حذف شود و آموزه‌های جنسی از دوم دبستان در مدارس به فرزندانمان یاد داده شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۲۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام ممی زاده افزود: حال وقتی پیگیر می‌شویم که چرا امضا کردید می گویند کاغذی بود امضا کردیم ولی نه ما به آن عمل می‌کنیم و نه آن‌ها می‌خواهند عمل کنیم.

وی ادامه داد:آیا این‌گونه خواهد بود؟ درست است ما به آن عمل نخواهیم کرد ولی آیا آن‌ها نیز ما را به حال خودمان ول خواهند کرد که عمل نکنید؟ پس از گذشت چند سال و عمل نکردن ایران به تعهداتش، سازمان ملل خواهد گفت حقوق هم‌جنس‌بازان در ایران رعایت نشده است و اقدام به شکایت از ایران بر اساس تعهداتش خواهد کرد و بر اساس آن ایران را تحریم می‌کنند یا اموال ایران را مصادره کرده و به هم‌جنس‌بازان برای جبران کم‌کاری ایران خواهند داد.

حجت‌الاسلام ممی زاده با توجه به بندهای این سند اظهار داشت: یکی از کارهایی که باید در این راستا باید انجام شود آزادی هم‌جنس‌بازان است. همان‌طور که در کشورهای مانند آذربایجان این اقدام‌ها انجام شد و هم‌جنس‌بازان رژه رفتند، امروزه در آذربایجان افراد مذهبی و هیئت‌های مذهبی اجازه حضور در خیابان‌ها را ندارند، اسلام‌گراها در زندان‌ها هستند ولی هم‌جنس‌بازان با آزادی کامل می‌توانند در خیابان‌ها اقدام به راهپیمایی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سند 2030 آمده است آموزه‌های دینی ممنوع است، بیان داشت: شخصی که در آمریکا نشسته است، می‌گوید بر اساس این سند کسی حق ندارد آموزه‌های دینی را در مدارس مطرح کند، کسی حق ندارد از نماز بگوید، کسی حق ندارد از امام حسین(ع) بگوید زیرا آن‌ها را مصداق خشونت می‌داند و مسئولان ما برای اجرای آن تعهد داده‌اند.

حجت‌الاسلام ممی زاده در ادامه اذعان داشت: عده‌ای از انقلابیون خسته می‌گویند ما نمی‌توانیم بدون غرب پیشرفت کنیم؛ ولی کشور ما بدون حمایت غرب در صنعت موشکی جز هشت کشور برتر دنیا هستیم، ولی چگونه شده یک سنگ‌پا را خودمان تولید نمی‌کنیم و اقدام به واردات آن می‌کنیم؟

وی اضافه کرد: علت این کار همان انقلابیون خسته است که از کار و تلاش خسته شده است و می‌خواهند همه‌چیز را آماده از غرب بگیرند.

حجت‌الاسلام ممی زاده با اشاره به کوتاهی برخی مسئولان افزود: برخی مسئولان درصدد از کار انداختن صنعت موشکی ایران هستند و می‌گویند که ایران نباید صنعت موشکی داشته باشد و دنبال مذاکره برود ولی همان‌گونه که حضرت آقا فرمودند؛ اگر موشک نداشته باشیم آن‌ها حتی حاضر به مذاکره با ایران نمی‌شدند.

وی در آخر افزود: مردم اگر انتخاب آگاهانه کنند و فردی انقلابی را سرکار بیاورند آمریکا دیگر جرات نمی‌کند حتی فکر حمله به ایران را بکند.

ارسال نظرات