صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - 01 June 2023
آیت الله سلیمانی گفت: کاندیداها باید صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش قرار دهند و نصیحت‌ها را عمل کنند، به نظرات مردم ایمان داشته باشند
کد خبر: ۸۸۵۸۹۷۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن تبریک ولادت امام زمان(عج) گفت: در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) باید ببینیم چه تکالیفی متوجه ما است تا به وظیفه خود عمل کرده باشیم از همه کارهایی که بشر انجام می‌دهد از اعمال حج، از روزه گرفتن، از جنگ در برابر دشمنان اسلام، سخت تر انتظار برای ظهور فرج حضرت مهدی موعود است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روز نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامیده شده، بیان کرد: این عزیزان افرادی هستند که نه تنها مردم ایران بلکه اسلام عزیز مردم و انقلاب به وجودشان افتخار می‌کنند.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان(ع) تصریح کرد: این عزیزان یکی از پایه‌ها و ستون‌های اصلی این مملکت هستند که بی ادعا و خالصانه تمام تلاش خود را برای این مردم با تمام توان انجام می‌دهند.

آیت الله سلیمانی در ادامه گفت: زمانی ظهور و فرج انجام خواهد یافت که جامعه به خط پایان خودش برسد و یاس و ناامیدی همه جا را فرا بگیرد زمانی که دیگر کسی دستش به جایی نرسد آن زمان است که باید با صبر منتظر ظهور مهدی موعود(عج) باشیم.

وی با اشاره زمان کوتاه باقیمانده تا انتخابات افزود: وظیفه ما این است که با توجه به مناظره آخر بتوانیم نامزد مورد نظر و اصلح خود را انتخاب کنیم و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای جلوه ویژه ای به انتخابات دهیم.

امام جمعه زاهدان تأکید کرد: کاندیداها باید صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش قرار دهند و نصیحت‌ها را عمل کنند، به نظرات مردم ایمان داشته باشند، صادق و رو راست باشند و برای سالم بودن انتخابات تلاش کنند.

وی انتخابات را قله ای برای پیشرفت دانست و گفت: نامزدها از وعده غیرعملی پرهیز کنند، برای پیشرفت کشور قدم بردارند، پایبند به اقتصاد مقاومتی باشند، برای آرامش مردم و رفاه حال این مردم عزیز همیشه در صحنه تمام تلاش خود را انجام دهند تا کشوری سربلند در برابر کشورهای ابر قدرت داشته باشیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر نگاه به درون تصریح کرد: برای حل مشکلات نظام، مردم و کشور نگاهمان باید به ظرفیت ها و استعدادهای داخل کشور باشد و نامزدهای انتخابات باید قول دهند این نگاه را داشته باشند.

وی اظهارداشت: باید فرامین و فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات نصب العین همگان باشد و مردم و مسؤولان براساس این رهنمودها عمل کنند
ارسال نظرات