صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - 24 February 2024
در بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت انتخابات آمده است: شرکت گسترده و آگاهانه و مسؤولانه در این انتخابات بار دیگر موجب سرافکندگی و نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم شود.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۳۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی در این روزها در برابر آزمون بزرگ دیگری قرار گرفته است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از ارزش و اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

این بیانیه می‌افزاید: رسانه‌های تبلیغاتی وابسته به استکبار جهانی ماه‌ها است با ترفندهای مختلف می‌کوشند تا مردم را از شرکت پرشور در انتخابات منصرف و نسبت به آینده مأیوس سازند.

در این بیانیه آمده است:استکبار جهانی به‌خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم‌سالاری دینی در جهان تبدیل‌شده است، آنان به‌خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تأسی از ملتی شکل‌گرفته که توانسته است هیمنه پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد؛ بنابراین، حضور حداکثری در انتخابات پیش رو اهمیت فراوانی دارد و افتخار دیگری برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

در این بیانیه با بیان اینکه علاوه بر حضور حداکثری ضرورت شناخت کاندیداهای اصلح نیز اهمیت بسزایی دارد، آمده است: ملت شریف ما باید بکوشد اشخاصی را که در اندیشه‌ گسترش اسلام عزیز و احیای ارزش‌ها و احکام الهی و ترویج افکار ناب امام خمینی (قدس سره) باشند و خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خویش قرار دهند، برگزینند. ازاین‌رو در شناخت و انتخاب اصلح شاخص‌هایی چون تدین، تعهد، دلسوزی، استکبارستیزی توجه و تعهد و التزام به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم‌داری، امانت‌داری، صداقت، تخصص و ... از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این بیانیه می‌افزاید: با توجه به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب و مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از هرگونه بداخلاقی و تخریب کاندیداها، لازم است داوطلبان محترم و طرفداران آنان در این راستا رعایت دقت را داشته باشند و ضمن خودداری از هرگونه تخریب با ایجاد روح همدلی، اخلاق و رقابت همراه با رفاقت، زمینه انتخابات سالم را فراهم کنند.

همچنین در بخش پایانی این بیانیه آمده است: سازمان بسیج اساتید استان همدان ضمن تجدید بیعت با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب و اعلام بیزاری از هرگونه ساختارشکنی و زیر سؤال بردن چهار دهه ایثار و تلاش ملت قهرمان ایران در مسیر استکبار ستیزی، استقلال و تحقق آرمان والای شهیدان، همه‌ ملت شریف ایران را به شرکت پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه دعوت می‌کند؛ باشد که شرکت گسترده و آگاهانه و مسؤولانه در این انتخابات بار دیگر موجب سرافکندگی و نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات