صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
گرچه حضور حداکثری در انتخابات به طور قطع و یقین ایجاد امنیت پایدار نموده و انتخاب اصلح می تواند یک عامل بی بدیل و غیر قابل جایگزین برای تثبیت پیروزی ملت و تضمین تداوم راه شهیدان و رای مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۴۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش  سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج، پیشکسوت بسیجی برادر صادقی در یادداشتی  ارسالی به سایت به بررسی حضور حداکثری با انتخاب اصلح پرداخته است:

 گرچه حضور حداکثری در انتخابات به طور قطع و یقین ایجاد امنیت پایدار نموده و باعث اقتدار ملت و در نتیجه عزت و عظمت ملت بزرگ ایران می شود و از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و انتخاب اصلح می تواند یک عامل بی بدیل و غیر قابل جایگزین برای تثبیت پیروزی ملت و تضمین تداوم راه شهیدان و رای مردم باشد.

در این راستا باید به رویکردها و جریان فکری حاکم بر دولت ها و نامزدهای ریاست جمهوری بیش از هر چیز دیگر توجه کرد.آنچه مسلم است و میتوان آن را به عنوان یک فرض قطعی بیان کرد این است که ماه عسل بررسی عملکرد دولت کنونی در 4 سال گذشته بیان گر رویکرد و حاکمیت جریان فکری ناسالم، غرب گرا، سازشکار و غیر انقلابی و اشرافی است که امید است با رای حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مردم بیدار و ولایت مدار تغییر بنیادی در آن ایجاد گردد.برای تبیین دلایل و پشتوانه علمی و فکری این جمع بندی توجه شما عزیزان پیشکسوت را به موارد زیر جلب می نماییم:

1- آیا رویکرد دولت در مقابل حقوق های نجومی چه بوده است؟

2- بیکاری که یک معظل بزرگ اجتماعی است در این دولت افزایش یافته است؟

3- آیا با تعطیلی کارخانه های باسابقه 50 ساله و نیروهای بیکار آن قابل قبول است که اشتغال زایی انجام شده است ؟

4- آیا خام فروشی در صورتی که تولید بیش از 150 نوع مشتقات نفت با ارزش افزوده بالا در توان مردم عزیز و توامند ایران اسلامی است روند افزایش داشته یا کاهش یافته است؟

5-آیا فروش نفت و خام فروشی که وجوه آن در بانک های خارجی می ماند یا هزینه واردات اقلام غیر ضروری و بی رویه می شود و تولید را نابود می کند مایه افتخار است؟

6- یکی از بزرگترین عوامل نابودی تولید، قاچاق کالاست آیا قاچاق کالا افزایش نیافته است؟ بنا به گفته مسئولان امر اکثر کانتینرها بازدید نمی شود برای قاچاق نظارت وجود ندارد! چرا؟

7- با توجه به توان بالایی که نظام در مقابله با قاچاق کالا گذاشت باز هم مردم شاهد 17 میلیارد قاچاق در سال هستند.کدام کالای قاچاق به آتش کشیده شده است؟

8- ضربه اشرافی گری و تجمل گرایی و اسراف  جهت پیشبرد غیر قانونی کارها و نفوذ بیگانگان وصف ناپذیر است.چرا در دولت این ویژگی ها رشد فوق العاده ای داشته است؟

9- چرا رانت خواری و اطرافیان فاسد که یک مصداق آن اختلاس 12 هزار میلیارد از صندوق فرهنگیان است رشد فوق العاده داشته، متاسفانه مورد حمایت دولت هم قرار گرفته است؟

10- چرا ارتباط ناسالم اقتصاد که نابودی تولید را به دنبال داشته است و در انظار عمومی مشهود است در دولت کنونی نهادینه شده است؟

11- آیا بالا رفتن سن ازدواج و کاهش آن و افزایش فوق العاده طلاق بر اثر معضلات اجتماعی و فرهنگی در مسیر 4 ساله دولت را چگون باید ارزیابی کرد؟

12- برای مقابله با فساد اداری و بانکی که همه کاندیداها به وجود آن اذعان داشته اند، چه اقدام موثری انجام شده است؟

13- آیا دشمن مستکبر که زیاده خواه است و صداقت ندارد و به دنبال نابودی هستی نظام است و در قران به خوبی توصیف میشود و نظام آنرا شیطان بزرگ نامیده است، میتواند کدخدا و خیر خواه باشد؟

14- آیا در مسئله برجام ابتدای هر جلسه وزیر خارجه امریکا زیاده خواه مستکبر به دیدن مسئولین صهیونیستی اسرائیل نرفته و همکاری نکرده و بعد از جلسه هم دوباره جهت گزارش کار برجام مجدداً به دیدار صهیونیستها رفته است پس چرا برجام برای ملت ما محرمانه است؟

ارسال نظرات