صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 19 August 2023
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت:هر برگ رأی ایرانی، رأی اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیلی محکمی بر صورت کریه استکبار جهانی و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان ملت آزاده ایران خواهد بو
کد خبر: ۸۸۶۱۲۱۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

حجت الاسلام و المسلمین اشجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،با اشاره به دو انتخابات پیش رو،اظهار کرد:مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت میهن اسلامی و حضور گسترده و پرشور در صحنۀ انتخابات همواره مورد تأکید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بوده و به‌عنوان یک ضرورت شرعی و تکلیف الهی تعیین شده است.

وی تصریح کرد:یکی از بارزترین ویژگی‌ جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن آن است و این معنی با حضور مردم در صحنه تحقق یافته و مشارکت حداکثری موجب حفظ و تقویت آن خواهد شد؛ نظامی که حفظ آن به فرمودۀ حضرت امام خمینی(ره) از اهم واجبات است. حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، حق مسلم آنان و انتخاب اصلح تکلیف همگان می‌باشد تا با انتخاب صحیح و آزادانه، وظیفه شرعی و ملی خود را ادا نمایند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت:حضور آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری آحاد جامعه در دو انتخابات دوازدهمین دورۀ ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، پشتوانۀ عظیمی برای تامین و حفظ منافع ملی و مصالح عالیه نظام و همچنین سپر دفاعی در مقابل آفندهای نرم فرهنگی و اقتصادی دشمنان و تلاش آنها برای مشروعیت‌زدایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انزوای سیاسی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه حضور پرشور مردم بصیر و آگاه ایران در انتخابات پیش‌رو، نقشه‌های شوم و دسیسه‌های منحوس دشمنان نظام و رسانه‌های ضد انقلاب در قالب خواب‌های رنگینی همچون ادعای تقلب، رقابتی نبودن، فرمایشی بودن، مهندسی‌شدن و… را به کابوس تبدبل کرده است، افزود:حضور حماسی مردم در انتخابات دشمنان قسم‌خورده خارجی و ایادی داخلی‌شان را همانند فتنه سال ۸۸ سرافکنده خواهد ساخت.

وی یادآور شد:شرکت در انتخابات پیش‌رو حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی تک‌تک افراد واجد شرایط رای دادن است. هر برگ رأی ایرانی، رأی اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیلی محکمی بر صورت کریه استکبار جهانی و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان ملت آزاده ایران خواهد بود تا دیگر اجازه نیابند در امور داخلی یک کشور آزاد و مسلمان و سرنوشت ملت ایران دخالت کنند. همراهی پرشور و آگاهانه طیف‌های سیاسی با سلایق متفاوت و همچنین اقشار مختلف جامعه با علایق و خواسته‌های متباین در کنار یکدیگر و در صفوف به‌هم پیوسته انتخابات، یکبار دیگر همدلی، همراهی، وحدت ملی و انسجام اسلامی را به رخ رسانه‌ها و تماشاگران جهانی خواهد کشاند و اسباب پیشرفت و برقراری عدالت را در میهن اسلامی فراهم خواهد آورد.

حجت الاسلام اشجری در پایان ضمن دعوت از مردم ولایی و همیشه در صحنۀ استان برای حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی دعت کرد و گفت:از آحاد مردم، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی وفادار به اندیشۀ بنیانگذار جمهوری اسلامی و آرمان‌ مقدس انقلاب اسلامی می‌خواهم تا با ایفای نقش آگاهانه خود در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری ضمن تجدید پیمان با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله ‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، برگ دیگری به دفتر افتخارات این کشور بیافزایند.

ارسال نظرات