صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - 03 September 2023
در این بیانیه آمده است: سوم خرداد به ما درس ایستادگی داد و به ما نشان داد که اگر استقامت کنیم پیروز می شویم، هر جا در مقابل دشمن ایستادگی کردیم پیروز شدیم و هر جا در برابر دشمن کوتاه آمدیم شکست خوردیم.
کد خبر: ۸۸۶۲۶۴۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛در این بیانیه آمده است:سالروز حماسه سوم خرداد سالروز پیروزی مقاومت و استقامت بر ملت شریف ایران گرامی باد.

سوم خرداد به ما درس ایستادگی داد و به ما نشان داد که اگر استقامت کنیم پیروز می شویم.هر جا در مقابل دشمن ایستادگی کردیم پیروز شدیم و هر جا در برابر دشمن کوتاه آمدیم شکست خوردیم.

همانگونه که امام راحل (ره) پیش‌بینی کرده بود ایستادگی و پایداری ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله صدام و قدرت‌های سلطه‌گر و استکباری، الگوی موفقی از ظلم ستیزی و حق طلبی را فراروی جهان اسلام و بلکه آحاد بشریت قرار داده است به گونه‌ای که هم اینک تجلی شکوهمند آن در صحنه بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردمی و ضد استکباری در شمال آفریقا و منطقه خلیج فارس، شگفتی ناظران جهانی را برانگیخته است.

این بیانیه با برشماری عوامل کلیدی و سرنوشت ساز در موفقیت عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر پس از 578 روز تصریح کرده است: بهره‌گیری از اندیشه‌ها و تدابیر راهبردی حضرت امام (ره)، حاکمیت معنویت و روحیه انقلابی در جبهه‌ها، تفکر برتر و خلاقیت در طراحی عملیات و بکارگیری رزمندگان و نیل به نقطه‌ای آرمانی از وحدت، هم افزایی و یکپارچگی بین نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و جهاد سازندگی، بمثابه ید واحد و یک لشکر مصمم، یکدل و با اراده علیه دشمن، ارتش و ماشین جنگی صدام را در تمامی سطوح استراتژیک، تاکتیک و عملیات غافلگیر ساخت.
این بیانیه افزوده است: ابعاد و زوایای خیره کننده و شگفت انگیز این فتح الفتوح جاودانه، به گونه‌ای است که با گذشت حدود سه دهه از فتح خرمشهر ملت ما- بویژه نسل جوان و آینده ساز کشور- هنوز نیازمند بازخوانی، کالبدشکافی و تبیین ماهیت و زوایای پنهان این حماسه‌عظیم‌است.
در ادامه این بیانیه با اشاره به پیامدها و ره‌آوردهای رمز گشایی از زوایای پنهان حماسه بزرگ سوم خرداد سال 61 و نیز ناگفته‌های 8 سال دفاع مقدس تصریح کرده است: بی تردید شفاف سازی و تبیین همه جانبه علل، اهداف، بسترها و زمینه‌های آغاز جنگ تحمیلی و پاسخ به شبهات و تردید‌هایی که دشمنان ملت ایران بخصوص پس از آزاد سازی خرمشهر قهرمان ایجاد می‌کنند، ضمن خنثی کردن سناریوهای دشمن خواهد توانست درس‌ها و عبرت‌های آموزنده 8 سال دفاع مقدس را برای همیشه تاریخ سرلوحه حرکت نسل‌های این مرز و بوم قرار دهد تا در گذرگاههای حساس تاریخی هرگز دچار غفلت و سستی نشوند.

ارسال نظرات