صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 10 June 2023
امام جمعه رزن گفت: نیروهای انقلابی همواره برای دفاع از جان ومال و ناموس و وطن آماده و استوار ایستاده اند تا این پرچم به دست صاحب اصلی خود برسد.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۵۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه رزن ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: جنگ ایران و عراق دارای دو مقطع بود، مقطع اول از آغاز جنگ تا آزادسازی خرمشهر و مقطع دومی بعد از آزاد سازی خرمشهر بود.

وی افزود: مقطع اول تنها دارای بعد نظامی و مقطع دومی علاوه بر بعد نظامی دارای بعد سیاسی نیز بود و به عبارت دیگر نیروهای ایرانی با عملیات نظامی، تکیه گاه صدام را متزلزل کردند و صدام را پای میز مذاکرات نشاندند.

امام جمعه رزن ابراز داشت: آزادسازی خرمشهر از لحاظ نظامی نقطه عطفی برای نیروهای ایرانی در جنگ به‌شمار می‌رفت به همین دلیل روز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی نام گرفت.

وی افزود: اگر می‌گوئیم همه معاندین نظام روبروی ایران بودند اغراق نشده، چراکه تمام قدرت‌های نظامی جهان و حتی به اذعان کشورهای عربی، آنها نیز هزینه‌های زیادی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران صرف و نقش ایفا کردند و اینکه امام می‌فرمایند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، به همین دلیل است چراکه دلاورمردان ما با تکیه بر نیروی‌های غیبی در مقابل این همه دشمن ایستادگی کرده و خرمشهر را آزاد کردند و نتیجه این عملیات غرور آفرین نابودی بسیاری از ادوات جنگی، به هلاکت رساندن 16 هزار نفر از دشمنان و به اسارت در آوردن 19 هزار نفر از آنان بود.

وی افزود: امروز می بینیم بعضی از دولتمردان عنوان می‌کنند ما سایه جنگ را از کشور دور کردیم و با حرف های تو خالی مردم را فریب می دهند یا اینکه مردم را از جنگ می ترسانند؛ بر اساس فرموده مقام معظم رهبری این حرف کاملا غلط است؛ این مردم بودند که با تکیه بر امدادهای غیبی و با هدایت ها و منویات مقام معظم رهبری دشمنان را از رسیدن به خاک ایران باز داشته‌اند.

مولازاده ابراز داشت: اگر دشمنان توانایی شکست ما را داشتند در جنگ 8 ساله یا در سال‌های بعد از جنگ این کار را می کردند و در سوریه موفق می شدند و...، بنابراین باید موضع خود را در مقابل ایران تغییر دهند و باید بدانند نیروهای انقلابی همواره برای دفاع از جان ومال و ناموس و وطن آماده و استوار ایستاده اند تا این پرچم به دست صاحب اصلی خود برسد.

سرهنگ برات‌زاده فرمانده سپاه ناحیه رزن نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: نیروهای ایرانی با شکست دشمن و بیرون راندن آنها از خرمشهر ثابت کردند که شکست ناپذیر بوده و هیچ سلاحی توان مقابله با نیروهای ایرانی را ندارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات