صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - 07 September 2023
امام جمعه موقت گیلانغرب گفت:باید حضور حماسی، در عین ارامش و متانت را ویژگی انتخابات نظام اسلامی دانست و حقاً پیروزانتخابات، مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۶۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب،حجت الاسلام سید سیف اله موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلی مسجد جامع گیلان غرب  اظهار داشت: حضور شور انگیز و در عین متانت ملت ایران در پای صندوقهای رای  انتخابات  ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و ثبت یک برگ درخشان دیگر از حضور مردم در عرصه انتخابات  نشان از تثبیت نظام  مردم سالاری در ایران اسلامی دارد.
 
 
وی تصریح کرد: درانتخابات اخیر مردم  در حالی برای انتخاب رییس جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستا پای صندوقهای رای رفتند که بسیاری از کشورهای منطقه ما دچار بحران و نابسامانی هستند.

 خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود: دشمنان بسیاری از نارضایتی مردم و عدم حضور انها در انتخابات دم میزدند و برخی در داخل هم با تصورات خام خود از عدم حضور مردم و سرد بودن فضای انتخابات سخن می گفتند در چنین شرایطی مردم ایران در اوج شور و درعین حفظ امنیت، متانت و ارامش به پای صندوقهای رای رفتند.

 

حجت الاسم موسوی ابراز داشت: مردم با حضور منسجم در عرصه انتخابات نشان دادند که هر رای در انتخابات اولا  رای برای نظام اسلامی و رای برای حفظ کشور و تداوم  پیشرفت نظام استو از این جهت باید  حضور حماسی، در عین ارامش و متانت را ویژگی انتخابات نظام اسلامی دانست و بیان داشت ایران اسلامی  نشان داده است که مردم سالاری دینی را نهادینه ساخته است.

 

 اینکه مردم اعتراضات خودرا به مراجع قانونی ارجاع دادند جای تقدیر است

 
وی گفت:نکته قابل توجه دیگر بلوغ سیاسی ملت حزب الله بود که با همه بی تدبیری و تخلفات و کندی عمل  منشیان و عاملان اخذ رای  که نارضایتی هایی را ایجاد کردپ، اما به عوامل فتنه 88 فهماندند برای انان  مصالح نظام و انقلاب از کرسی های قدرت 4 ساله رجحان دارد.

 

امام جمعه موقت گیلانغرب  یاد اور شد: جای تقدیر و تشکر است از صبر و شکیبایی که بخش قابل توجهی از مردم نسبت به فرایند و نتایج انتخایات  از خود نشان دادند  و با ارجاع اعتراضات به مراجع قانونی از فتنه های احتمالی و سو استفاده  معاندان و منافقان جلوگیری کردند، هرچند تعرض به ارکان نظام  و شکستن حریم نهادهای رسمی  و قانونی همچون قوه قضایی، سپاه و بسیج صدا و سیما و برخی  نهادهای وابسته با حاکمیت و تحریک احساسات و ترساند احادی از مردم نسبت به اینده خلاف مصالح ملی بوده  و باعث گلایه و رنجش دلسوزان انقلاب و نظام شد.

 

امام جمعه موقت گیلانغرب بر ضرورت تحقق وعده های دولت تاکید و تصریح کرد: رمز تقویت امید به آینده  نشاط و سرزندگی مردم  قطعا تامین انتظارات و تحقق وعده هایی است که داده شده وعده هایی که به طور شفاف و روشن در حافظه مردم ثبت گردید و همواره از دولت مردان  مطالبه گری خواهند کرد.

 
حجت الاسلام موسوی  در ادامه خطبه ها  به  جنایات اخیر حاکمان ظالم بحرین  اشاره کرد و ابرای داشت: حکومت بحرین در روزهای اخیر با افزایش فشار و جنایات خود  علیه مردم بی دفاعش  دست به خشونت علیه مدافعان منزل ایت اله شیخ عیسی قاسم زده و با خون ریزی تلاش در دستگیری و برخورد با این رهبر مذهبی مردم کرد پ.

اقدامات خشونت بار و کشتار جوانان، راهی به ثبات و تثبیت حکومت بحرین نخواهد گشود

  وی تصریح کرد: مطابق اخبار منتشر شده  ماموران حکومتی بحرین که مورد حمایت ماموران خارجی ال سعود ملعون هستند با یورش و تهاجم به مردم و ضرب و شتم گسترده انان ایت اله شیخ عیشی قاسم رهبر مذهبری مردم بحرین را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

 

خطیب نماز جمعه گیلانغرب ضمن محکوم کردن این اقدام مذموم و نابخدانه  گفت: این اقدام در حالی صورت گرفته که پیش از این نیز  حکومت بحرین از انواع اقدامات  خشونت بار ومغرضانه جهت سرکوب اعتراضات مردمی و حذف رهبران دینی مردم فروگذار نکرده بود.

 

امام جمعه موقت گیلانغرب اظهار داشت: به نظر میرسد که برخورد خشونت بار با مردم و کشتار جوانان بحرینی  و سرکوب علمای دین، راهی به ثبات و تثبیت حکومت بحرین نخواهد گشود بلکه حکومتی که به سرکوب مردم روی اورد و با جنایت به دنبال ایجاد رعب در ساکنان یک سرزمین باشد درحال زمینه سازی برای سقوط خویش و از میان برداشتن خود است.

ارسال نظرات