صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
رییس دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا اظهار کرد:
رییس دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا اظهار کرد: کاهش آسیب پذیری مردم و دارایی هایمان در مقابل بلایا، مدیریت عاقالانه زمین و محیط زیستمان و افزایش آمادگی و هشدار زودهنگام برای اتفاقات بعدی، مثال هایی از کاهش ریسک مخاطره می باشند.
کد خبر: ۸۸۶۶۱۹۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  از قزوین، محمد انیسه در کنفرانس بین المللی زلزله، مدیریت بحران، احیا و بازسازی که صبح امروز(دوشنبه) در سالن آمفی تئاتر سالن ارشاد در بوئین زهرا برگزار شد، اظهارکرد: کاهش خطر مخاطرات، مفهوم و عملی جهت کاهش خطر از طریق تالش سیستماتیک برای تحلیل و کاهش عوامل ایجاد کننده یک مخاطره است

وی افزود: مقیاس تاثیر به نوبه خود بسته به انتخابی است که برای زندگی و محیط زیستمان می کنیم. این انتخاب به نحوه چگونگی تامین معاش، محل زندگی و نحوه ساخت آن، نوع برنامه ریزی مان در جامعه، چگونگی عمل سیستم مالی و نحوه آموزش آن در مدارس و دانشگاه ها دارد.

رئیس دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا و ریاست کنفرانس بیان کرد: هر تصمیم و عمل مان می تواند آسیب پذیری مان را افزایش یا کاهش دهد. از این رو کاهش خطر بلایا یک انتخاب است. انتخابی توسط خود ما، اجتماعات محلی مان، بخش خصوصی و دولت.

این مسؤول بیان کرد: کاهش خطر مخاطرات، مفهوم و عملی جهت کاهش خطر از طریق تالش سیستماتیک برای تحلیل و کاهش عوامل ایجاد کننده یک مخاطره است.

رئیس دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا و ریاست کنفرانس بیان کرد: کاهش آسیب پذیری مردم و دارایی هایمان در مقابل بلایا، مدیریت عاقالانه زمین و محیط زیستمان و افزایش آمادگی و هشدار زودهنگام برای اتفاقات بعدی، مثال هایی از کاهش ریسک مخاطره می باشند.

انیسه گفت: رئیس دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا و ریاست کنفرانس مطرح کرد: هدف برگزاری این کنفرانس در راستای کاهش خطر مخاطرات و بلایای طبیعی دشت بوئین زهرا و مدیریت بحران در هنگام این نوع مخاطرات می باشد. صمیمانه از تمام بزرگواران جهت حضور در این کنفرانس تشکر می نمایم.

رئیس دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا و ریاست کنفرانس بیان کرد: زلزله سال 1431 بوئین زهرا زخمی بر پیکر شهر و شهروندان بوئین زهرا برجای گذاشته است. احیا و بازسازی شهر و شهروندان در مقابل بالیای طبیعی بر عهده تمامی دلسوزان و نخبگان جامعه می باشد.

وی افزود: دانشگاه فنی و مهنسی بوئین زهرا به عنوان دومین دانشگاه دولتی استان قزوین و با کادر علمی جوان و متخصص بر آن شد تا با برگزاری کنفرانس بین المللی زلزله، مدیریت بحران، احیا و بازسازی و یاری گرفتن از بزرگان این علم و همکاری صمیمانه مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی، پژوهشگاه بین المللی زلزله، سازمان اسکان بشر ملل متحد (UN Habitat) آژانس همکاری های بین المللی ژاپن جایکا، همچنین دانشگاه خوارزمی و دانشگاه بین المللی امام خمینی گامی هر چند کوچک در راستای خدمت به مردم این منطقه از کشور بردارد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات