صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - 27 July 2023
امام جمعه مراغه در آیین سالروز رحلت امام راحل در مسجد جامع این شهرستان با اشاره به نقش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تعالی و توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایران اسلامی گفت: امام راحل پایه گذار دموکراسی و مردمسالاری دینی مورد تاکید رهبر انقلاب و ولی امر مسلمین جهان ٰدر نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۱۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: برگزاری انتخابات متعدد در کشورمان در سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان مظهر مردمسالاری دینی به برکت زحمات و مجاهدت های امام خمینی (ره) محقق شده است.

وی ادامه داد: عزت، استقلال و آزادی و نیز فضای مناسب سیاسی ایجاد شده در کشورمان برای به چالش کشیدن و سئوال کردن از عملکرد مقامات و مسئولان نظام اسلامی، همه از برکات نظام جمهوری اسلامی و امام راحل است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: ظرفیت و فضای ایجاد شده مناسب در کشورمانم در سال های اخیر به گونه ای بوده است که حتی در برگزاری انتخابات، در رسانه ها، صدا و سیما و مطبوعات و نیز شبکه های مجازی نامزدها به بیان دیدگاه ها و انتقادات خود می پردازند و این به برکت نفس قدسی و الهی امام راحل بوده است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فضای خفقان آور سیاسی و اجتماعی در دوران ستمشاهی اظهار داشت: این در حالی است که در زمان طاغوت، هرگونه انتقاد از مسئولان منجر به زندانی شدن در سیاهچال های این رژیم پهلوی و شکنجه های قرون وسطایی مزدوران آن می شد.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کاری اساسی کرد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به معنای واقعی تحقق بخشید.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: امام راحل کاری کردند که ابهت استکبار و قدرت های شرقی و غربی از جمله آمریکا، روسیه و انگلیس در هم شکست و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: همه مستضعفین جهان، مسلمانان، آزادی خواهان، شیعیان و ملت بزرگ ایران مدیون زحمات و تلاش های امام خمینی (ره) این ابر مرد الهی هستند.

وی با بیان اینکه اکنون کشورمان به اوج اقتدار و عظمت رسیده است گفت: این تعالی و اقتدار به برکت خون شهدا، مجاهدت های ملت ایران، نیروهای مسلح و از همه مهمتر تدابیر رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان به عنوان خلف برحق امام راحل محقق شده است.

آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) همزمان با سراسر کشور و با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و نیروهای مسلح نظامی و انتظامی در مسجد جامع مراغه برگزار شد که در آن مردم با عزاداری یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

ارسال نظرات