صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - 28 July 2023
عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:
محمدرضا نجفی منش گفت: نوع انتخاب در چگونگی تعهدات بسته به تصمیم خودروسازان دارد تا در جهت صرفه اقتصادی گام بردارند و آنچه به نظر من می‎رسد مشارکت قوی‎ترین شکل برای تعهدات خودروسازی است.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۶۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

محمدرضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص تداوم رکود خودرویی اظهار داشت: اگر صنعت خودروسازی را در تنگناهای اقتصادی قرار ندهیم و برای برند خاصی بازاریابی انجام ندهیم پیش بینی می‌شود خروج  از رکود حتمی است.

وی با بیان اینکه در سال 94 یک میلیون خودرو  فروخته شد افزود: در  سایر نقاط دنیا، برای افرادی که توانایی خرید خودرو ندارند  وام های بلندمدت کم بهره  در نظر گرفته شده است تا امکان خرید خودرو توسط این عده نیز میسر گردد و امکان فروش خودرو در سال 95 به میزان 1میلیون و 300 هزار و در پایان برنامه ده ساله هم 3 میلیون خودرو است.

نجفی منش اذعان داشت: طی 6روز در سال94، با پرداخت وام  به میزان130 هزار خودرو فروش رفت از آنجایی که قدرت خرید مردم کاهش یافته است دولت برنامه های ویژه ای را  تقویت توان اقتصادی مردم  تدوین کند  که از این طریق هم خودرو  بتواند از رکود خارج خواهد شود.

وی در زمینه نحوه بستن قرارداد خودروسازان ایرانی با شرکت های خودروساز خارجی بر اساس سهام یا شرکتی شکل بگیرد بیان داشت: نوع  انتخاب در چگونگی تعهدات بسته به تصمیم خودروسازان وابسته است  تا در جهت صرفه اقتصادی گام بردارند و عقیده بنده بر این است که مشارکت قویترین شکل برای تعهدات خودروسازی است.

ارسال نظرات