صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - 02 August 2023
دبیر اجرائی اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه آثار منتخب ٢٤ تیرماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۹۴۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدرضا بهمرام اظهار داشت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان روز شنبه ۲۴ تیرماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران به همت انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، معاونت فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، فرمانداری اهر، شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر برگزار می‌شود.

دبیر اجرائی اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران ادامه داد: فراخوان این جشنواره در سه موضوع مستند اجتماعی، طبیعت و معماری و بخش ویژه شیرینی اهری در مهرماه سال ۱۳۹۵ منتشر و پس از دریافت ۲۱۸۷ اثر از ۱۹۱ عکس، در روز ۱۷ دی‌ماه سال ۹۵ توسط میرعباس آل یاسین، کریم متقی و جلال شمس آذران داوری شد و تعداد ۶۸ اثر از ۴۳ عکاس از ۲۰ استان کشور به ‌عنوان آثار راه‌یافته به مرحله نهائی مشخص و اسامی عکاسان منتخب اعلام شد.

بهمرام افزود: از اهداف مهم این جشنواره می‌توان به ثبت زیبایی‌های ارسباران در زمینه‌های آثار و ابنیه تاریخی و باستانی، طبیعت بکر و زندگی روستائی و عشایری و ...؛ توجه به نقش تولید و اقتصاد مقاومتی در مشاغل سنتی که اکثر روستائیان و عشایر ارسباران به آن‌ها مشغول‌اند؛ توجه به گسترش گردشگری و شناساندن منطقه در جذب گردشگر؛ توجه به محیط زیست و حفاظت از جنگل‌های زیبا و بکر ارسباران و تشریح و تبیین فرهنگ و سنن و آداب و رسوم منطقه اشاره کرد.

وی گفت: از شرایط مهم این جشنواره پذیرش عکس‌هایی بود که فقط در منطقه جغرافیائی ارسباران ثبت‌ شده است و این محدوده در آذربایجان شرقی شهرستان‌های اهر-هریس-ورزقان-کلیبر-هوراند و خداآفرین را شامل می‌شود.

دبیر اجرائی اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران یادآور شد: اینک به لطف خداوند متعال هم‌زمان با مراسم اختتامیه که در آن از نفرات برگزیده تجلیل و جوایزشان اهدا خواهد شد نمایشگاه آثار منتخب نیز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و به مدت ۱۰ روز در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بهمرام خاطرنشان کرد: همچنین مقدمات چاپ کتاب آثار راه‌یافته به مرحله نمایشگاهی فراهم‌شده و انشالله به‌زودی شاهد انتشار کتاب آثار منتخب اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران خواهیم بود

ارسال نظرات