صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 26 July 2023
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۲۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

زهرا هرم‌آبادی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه عفاف و حجاب در جامعه دارای اهمیت فراوانی است به طوری که ریشه در اعتقادات داشته و در این راستا باید علاوه بر توجه ویژه در سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی افزود: هجمه‌های گسترده دشمنان و جنگ نرم آنها برای رواج فرهنگ غرب، بی‌بند و باری، بی‌حجابی و از میان برداشتن عفاف زنان است لذا خانواده‌ها را به عنوان مهم‌ترین هسته و بنیان جامعه مورد هدف قرار داده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه فرهنگی دشمنان است.

هرم‌آبادی با تاکید بر اینکه حجاب امری اجتماعی است لذا بی‌حجابی در جامعه پیامدهای نامطلوب به همراه دارد و این امر با حقوق افراد جامعه در تزاحم است، گفت: دلیل بی حجابی و کم حجابی معرفت‌های ناقص است.

وی ترویج فرهنگ غربی را یکی از راهبردهای دشمنان برای از بین بردن حیا و عفت در جامعه ایران برشمرد و گفت: حمایت از شبکه‌های مدلینگ و ترویج ابتذال فرهنگی به‌ خصوص در زمینه پوشش و لباس گواه روشنی بر این مهم است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی به برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته ملی عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: راهپیمایی «صیانت از حریم خانواده» در اراک از ساعت 18 همزمان با سراسر کشور روز 21 تیرماه از دبیرستان تزکیه تا امامزاده آمنه خاتون(ع)، برپایی نمایشگاه‌های مد و لباس، سیر تکاملی عفاف و حجاب، مشاوره مذهبی، نشست‌های تخصصی در پایگاه‌های مقاومت، توزیع رایگان کتاب جیبی احکام حجاب در بین مسافران فرودگاه اراک و کتاب "مهدیه و لباس سخنگو" در بین کودکان و نوجوانان محجبه بخشی از برنامه‌های این هفته در ارارک است.

هرم‌آبادی برگزاری تجمع عفاف و حجاب در پارک 72 تن شهرستان از ساعت 18، کوهپیمایی، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی، نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج از جمله برنامه‌های شهرستان آشتیان است.

وی افزود: در شهرستان تفرش برگزاری تجمع عفاف و حجاب در پارک حکیم نظامی ساعت 18:30، برپایی نمایشگاه با بنیاد ملی عفاف و حجاب، نمایشگاه فرهنگی عفاف و حجاب، ایستگاه‌های مشاوره ویژه خانواده‌ها، آتلیه ویژه دختران با حجاب اسلامی به شکل رایگان، آموزش محرم و نامحرم برای کودکان در قالب جشن عروسک‌ها از جمله برنامه‌های ابتکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله تصریح کرد: راهپیمایی عفاف و حجاب ساعت 9:30 مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا میدان شهرداری، فروشگاه ملزومات حجاب در شهرستان کمیجان برگزار می‌شود.

هرم‌آبادی به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج خنداب اشاره کرد و گفت: راهپیمایی عفاف و حجاب با عنوان «من خانواده‌ام را دوست دارم» از یادمان شهدای گمنام به سمت امامزاده ساعت 9 صبح و قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته در شهرستان خنداب است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و تجمع عفاف و حجاب از ساعت 18 در پارک طالقانی از جمله برنامه های اجرایی در شهرستان دلیجان خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله تصریح کرد: در شهرستان ساوه از ساعت 18 تجمع در میدان انقلاب، برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان با عنوان «حیای نگین»، برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب در پارک‌ها با عنوان «فرشته‌های نجابت» و در شهرستان زرندیه نشست تخصصی عفاف و حجاب در روز 22 تیرماه در خیابان شهید شایسته مهدیه صاحب‌الزمان(عج) در ساعت 18، مسابقه کتاب زن و خانواده، مسابقه خانواده پاسدار و اموزش چهره به چهره ویژه مربیان برگزار می‌شود.

هرم‌آبادی ادامه داد: در شهرستان محلات راهپیمایی عفاف و حجاب از مسجد القائم(عج) این شهرستان به سمت میدان حاج‌آقا مصطفی، برگزاری مسابقات ورزشی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، پیاده‌روی همگانی از پارک شهدا تا پارک جنگلی و در شهرستان خمین بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) میزبان تجمع حاضرین در تجمع عفاف و حجاب در ساعت 18 خواهد بود همچنین مراسم خاطره‌گویی و شعرسرایی با حضور شاعران کشوری از دیگر برنامه‌های جانبی این روز در خمین است، برپایی فروشگاه البسه و نمایشگاه عفاف و حجاب و برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی بخشی دیگر از برنامه‌های اجرایی در شهرستان خمین است.

وی افزود: در شهرستان فراهان تجمع عفاف و حجاب ساعت 10 در یادمان شهدای شهرستان، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در قالب 10 غرفه، در شهرستان شازند تجمع در همین ساعت در میدان انقلاب و برگزاری مراسم و سخنرانی روز عفاف و حجاب در پارک سوم خرداد است همچنین توزیع شاخه گل و سبد گل در روز برگزاری تجمع ده‌ها هزارنفری در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله در پایان به روزشمار هفته ملی عفاف و حجاب اشاره و خاطرنشان: هفته عفاف و حجاب از روز شنبه 17 با عنوان «خیزش جهانی، تجلی فطرت» آغاز می‌شود که به ترتیب این روزها با عناوین «عفاف و حجاب، خودباوری، امنیت اخلاقی»، «عفاف و حجاب، حافظ حریم خانواده»، «عفاف و حجاب، کرامت، تشخص و منزلت»، «عفاف و حجاب، نجابت مردان، عفت زنان، خانواده سالم»، «عفاف و حجاب، اقتصادمقاومتی، حمایت از تولید و پوشاک عفیف»، «عفاف و حجاب، احترام به خویشتن و حقوق شهروندی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات