صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
کتاب زندگینامه شهید عین الله دهراب پور با عنوان "چشمان بیدار" در ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۶۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهرام مهدوی مطلق، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ترویج سیره این ستارگان آسمانی در جامعه به خصوص در بین دانشجویان اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: نسبت به شناسایی شهدای دانشجو  اقدامات بسیار مهمی انجام شده است و از مجموع 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، 80 شهید دانشجو هستند.

مهدوی مطلق با بیان اینکه همه شهدای دانشجو شاخص هستند، بیان کرد: برخی از شهدا را به علت سوابق و نوع مسئولیت ها و پرونده ای که دارند به ترتیب هر سال به عنوان شهید شاخص معرفی می‌کنیم که شهیدان دهراب پور و سید عبدالهادی ملک حسینی، شهید آقایی وندا و شهید هدایت الله طیب و شهید جلیل از جمله این شهداست.

همچین سرهنگ جهانگیر انصاری، جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: بعد از 1400 سال که از عاشورا می گذرد شهدای دفاع مقدس با الگوگیری از واقعه عاشورا برای ما الگو هستند.

وی افزود: اکنون دانشگاه جبهه است و دانشجویان ما در خط مقدم جنگ نرم به مقابله با توطئه‌های دشمن می پردازند.

انصاری با بیان اینکه شهدا درس دشمن شناسی، اخلاق، زمان شناسی، مردم داری، دین داری و عزت را به ما آموختند، بیان کرد: اساتید دانشگاهی به عنوان فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان سربازان این جنگ نرم هستند که باید با بصیرت این مسیر را طی کنند.

سرهنگ ایمانی، مدیر هیئت معارف جنگ پایگاه هوانیروز اصفهان نیز در این مراسم گفت: محصول ماندگار دفاع مقدس اقتدار و امنیتی کنونی ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا درس دشمن شناسی، اخلاق، زمان شناسی، مردم داری، دین داری و عزت را به ما آموختند، افزود: اساتید دانشگاهی به عنوان فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان سربازان این جنگ نرم هستند که باید با بصیرت این مسیر را طی کنند. شهیدان پرچم دار نهضت بزرگ انقلاب اسلامی هستند.

ایمانی بیان کرد: دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بارز شهدا بود و به طور قطع هرکس خودشناسی و دشمن‌شناسی را بلد باشد پیروز واقعی میدان جنگ است.

مدیر هیئت معارف جنگ پایگاه هوانیروز اصفهان با بیان اینکه دفاع مقدس به پایان رسید و ما به پیروزی رسیدیم، خاطرنشان کرد: محصول ماندگار دفاع مقدس اقتدار و امنیت کنونی ایران اسلامی است. دانشجویان بسیجی افسران جنگ نرم هستند که باید در حوزه علوم انسانی نسبت به فراگیری علوم و بصیرت‌افزایی در حوزه دفاع مقدس تلاش کنند.

ایمانی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اراده است و پیروز میدان کسی است که اراده خود را بر دشمن تحکیم کند، تصریح کرد: تنها به پشتوانه یک ملت می‌توان به جنگ با دشمن پرداخت.

وی با بیان اینکه شهید عین‌الله دهراب‌پور تنها متعلق به خانواده خود نیست، گفت: این شهید والامقام یک فرهنگ و متعلق به تمام ملت ایران است. نقش شهیدان دهراب‌پور، ملک‌حسینی و امیدبخش در خلق تداوم ملی و عزت ایران اسلامی بی‌بدیل است.

مدیر هیئت معارف جنگ پایگاه هوانیروز اصفهان با بیان اینکه شهدا بزرگ‌ترین درس‌ها را به ما آموختند، اضافه کرد: خدمت به خانواده شهدا خدمت به آینده این سرزمین است. شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دارند و ما نیز با الگوگیری از آنها باید راه آنها را ادامه دهیم.

محمد رحیم دهرابپور، برادر شهید عین الله دهرابپور نیز در این مراسم گفت: برای نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بیتشر توجه و برنامه ریزی داشته باشیم. خون شهداء انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

شهید عین الله دهراب پور از شهدای شاخص بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 معرفی شده است.  این کتاب به سفارش کنگره شهدای دانشجو و حمایت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین و تهیه شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات