صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 16 August 2023
امام جمعه گیلانغرب گفت: امروز جایگاه عزتمند جمهوری اسلامی و افزایش نفوذ انقلاب ما باعث عصبانیت دشمنان غربی و در واقعا دلیل تشدید تحریمهای ظالمانه آنهاست.
کد خبر: ۸۸۹۳۴۴۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع گیلانغرب به موضوع تحریم های غرب  و تداوم این خصومت ظالمانه  اشاره کرد و اظهار داشت:  استکبار  به سرکردیگی امریکا اساسا با ماهیت انقلاب اسلامی  عداوت دارد  چرا که  دشمنی انها نه به خود انقلاب بلکه منشعب از ماهیت اسلامی و انقلابی ان است.
 
 
وی تصریح کرد: سنگ اندازی و چالش افرینی استکبار از همان روزهای ابتدای  نمود درخت نو پای انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست طمع آنها به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و بصیرت مردمی انقلابی شکل گرفت و اکنون  که خط مقاومت و افراشته شدن علم و بیرق آزاد اندیشان مقاوم در جای جای جهان به تاسی و  الگو پذیری از انقلاب  اسلامی ایران در حال شکل گیری و نمود است آنها از این قدرت نفوذ به تنگ امده و تشدید تحریم ها را  راه مقابله با ملت ایران عزیز میدانند.

حجت الاسلام امیری افزود: اگرچه روند تنش افرینی و دشمنی غرب به سر کردگی آمریکا با ملت انقلابی ایران مقوله ای تازه و نو نیست اما ملت ما در تبیین و تحقق شعار سال و در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) باید  سعی و اهتمام لازم را در  تعالی و عینیت بخشیدند اقتصاد مقاومتی،  اقتصادی پویا و متکی به دانش و پتانسیلهای داخلی به عنوان سدی در برابر تحریم ها بکار گیرند.

 
 امام جمعه گیلانغرب همچنین به مناسبت 5 مرداد؛ روز نماز جمعه اشاره و ابراز نمود: حقیقتا نماز جمعه اکنون  باعث کینه استکبار، صهیونیست بین المللی و منافقین  است و از سویی باید گفت يكى از بركات انقلاب اسلامی، اقامه نمازجمعه است و آنرا باید بزرگترين عنايات حق تعالى بر جمهورى اسلامى ايران  دانست.

 
خطیب نماز جمعه گیلانغرب، نماز جمعه را به عنوان قرارگاه  ایمان و بصیرت   یاد کرد و افزود:  نماز جمعه  را بر مبنای  وجودی و جایگاهی ان   باید نمايشى از قدرت سياسى اجتماعى اسلام‏  و پشتوانه محكم در پيشبرد انقلاب اسلامى و عامل مؤثر و بزرگى در این عرصه به شمارآورد.

 
حجت الاسلام امیری در ادامه خطبه ها  در خصوص رسالتی که بر  عهده ائمه جمعه کشور است  نیز  گفت : ما  در  سمت و جایگاه ائمه جمعه به عنوان خادمان مردم  وظیفه داریم در راستای تحقق  آرمانهای دینی، انقلابی و اسلامی و همچنین  انجا که  مردم با محرومیت و موانع حاد در معیشت و زندگی اجتماعی و فرهنگی مواجه اند انجام مامورت نماییم.

 
وی تصریح کرد: ما نمیتوانیم در برابر محرومیت و  بیکاری مردم و مشکلات به حق انها ساکت بنشینیم  و همه مسئولان باید بدانند که موضوع گیری های  ائمه جمعه  همواره در راستای خدمت به مردم و اساس نظام و انقلاب و به منظور خدمت به خلق خداست  و طبیعتا از سر دلسوزی  وبرای  رفع موانع است و هیچ گاه کسی  قصد مچ گیری  از مسئولی را ندارد.

ارسال نظرات