صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - 10 November 2023
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: آنهایی که فکر استفاده از بسیج را ندارند،سخت در اشتباهند و از این موضوع پشیمان خواهند شد و بعضا آنهایی که حرفهایی هم زده اند پشیمان شده اند.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۵۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه،با بیان اینکه بسیج یک پایه محکم الهی دارد، اظهارداشت: مساله بسیج در قرآن کریم بارها تکرار شده و بخش مفصلی از موضوعات دفاعی در صدر اسلام و بعد از آن مساله بسیج بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد:وقتی اسلام تشکیل حکومت داد برای حفظ و اقتدار حکومت نیاز به بسیج مردمی داشت و بسیج مردمی همان یاران ائمه و حاکمان اسلامی بودند.

 وی با اشاره به اینکه بسیج ما پایه فقهی دارد،گفت: بنیانگذار بسیج، بزرگترین فقیه قرن بیست و یکم بوده است وبا استدلال بسیج و ارتش میلیونی را تشکیل داده است و تشخیص دادند که در کنار نیروهای نظامی و ارتشفنیروی بسیج نیز نیاز است.

قاسمی با بیان اینکه قانون تشکیل بسیج و سپاه یک پایه محکم و اساسی دارد،ادامه داد:قانون تشکیل بسیج و سپاه از محکمترین قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رفتار بسیج ریشه در انقلاب دارد

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیج بازدارنده است،اذعان داشت: تفکر بسیج خواب را از دشمن می گیرد و تفکر بسیج است که دشمن را از تهدید باز می دارد.

وی با اشاره به رفتار بسیج در همه صحنه ها بخصوص 8 سال دفاع مقدس و بعد از آن ،تاکید کرد: رفتار بسیج است که دشمنان را به وحشت انداخته و رفتار بسیج است که دشمنان را از نیت شومشان باز می دارد و آن در حضور،در رزمایش ها و در تمرینات و در صحنه هایی که نیاز است دیده می شود.

قاسمی ادامه داد:دو خروجی عمده ارتش الهی بسیج دارد که اولی گفتار و دومی همراه با این گفتار،عمل به آن است و یکی از آن مجموعه هایی که حرف زده و عمل کرده است سپاه پاسداران است و اگر سپاه امروز موفقیتی داشته به خاطر بسیج است چون بستر فعالیت سپاه،بسیج است و لشکر پشتیبان سپاه و ذخیره سپاه بسیج است و یک سپاهی بدون بسیج هیچ کاری نمی تواند بکند.

آنهایی که فکر استفاده از بسیج را ندارند،سخت در اشتباهند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی،اذعان داشت: آنهایی که فکر استفاده از بسیج را ندارند،سخت در اشتباهند و از این موضوع  پشیمان خواهند شد و بعضا آنهایی که حرفهایی هم زده اند پشیمان شده اند.

وی گفت:بسیج برای سالهای اول انقلاب تشکیل نشده بلکه هر چه می گذرد ماموریت و رسالت بسیج خصوصا در جنگ فرهنگی،جنگ اقتصادی،جنگ اجتماعی،بیشتر و سنگین تر می شود.

قاسمی ادامه داد:بیسج نهادی است که بن بست شکن انقلاب است و در همه صحنه ها که انقلاب با مشکل مواجه شده است، با تدبیر مولا و پرچمدار و رهبر خودش توانسته است مشکلات را حل کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ،تصریح کرد:وای بر مسئولینی که خود را بسیجی می داند و خود را جزء خانواده شهدا و ایثارگران می دانند و مخالف بسیج هستند و بر علیه بسیج حرف می زنند و با بسیج برخورد می کنند. این مسئول بی جنبه است و درک و شعور ندارد که امروز هر حرفی که مقام معظم رهبری بر علیه آمریکا می زند،به برکت و پشتوانه بسیج است.

وی تاکید کرد: اقای مسئول مگر شما نمی خواهید به مردم خدمت کنید؟ مگر مقام معظم رهبری نفرمودند اگر ما می خواهیم مسئول باشیم باید خادم مردم و خادم این نیروها باشیم؟ مگر نیروهای بسیجی سرامد هر شهر و منطقه نیستند؟پس چرا ضد بسیج حرکت می کنیم؟چرا ضد بسیج حرف می زنیم و خواب و خیال می بینیم؟

قاسمی با بیان اینکه سپاه زیرکوه و شهرستان زیرکوه در بسیاری موارد ازبسیاری شهرهای کشور پیشتاز بوده،گفت:امروز نیز شهرستان زیرکوه نباید عقب بماند و لازمه منطقه زیرکوه یک نیروی منسجم آماده دفاعی است بنابراین ما تلاش کردیم تا نیروی عملیاتی سپاه را در این منطقه برای کمک به نیروهای مرزبانی و انتظامی گسترش دادیم و با آمدن این نیروها بسیاری از تهدیدها که قبل از آن هرروز خبرش می آمد ،خنثی شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه برای خدمت به مردم و تامین امنیت به شهرستان زیرکوه آمده است،گفت:وای بر آن دهان که بگوید سپاه آمده است فلان کار را انجام دهد.

قاسمی بیان داشت:در کشور هر مساله و خللی که ایجاد شود،رسالت پاسداری ما ایجاد می کند که ما در آنجا حاضر شویم و ایجاب می کند که آن بار بر زمین مانده را برداریم و اگر این کار را نکنیم ما پاسدار انقلاب نیستیم.

وی با گلایه از برخی از مسئولان در خصوص استقرار یگان عملیات سپاه در شهرستان زیرکوه،اذعان داشت:ما در سپاه همه شرایط سخت را تجربه کرده ایم و جایی که لازم باشد حاضریم اسکان یابیم اما چون باید در شرایط فعلی برنامه ریزی کنیم و به مردم خدمت کنیم باید در بین مردم باشیم و اگر زمانی نیاز باشد ، باز هم حاضریم خودمان سنگر حفر کنیم و در آن مستقر شویم.

قاسمی تاکیدکرد: ما برای امنیت شما مردم و برای به کار گیری جوانان همین شهرستان آمده ایم و انتظار همکاری داریم.

ارسال نظرات