صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - 13 July 2023
مسئول سازمان بسیج رسانه همدان گفت: کار بسیار ارزشمند و خطیری در این مقطع بر دوش خبرنگاران بسیجی نهاده شده است و شما رزمندگان تکفری هستید که در عرصه نبرد فرهنگی و رسانه‌ای در دو حوزه داخلی و خارجی مقابله می‌کنید.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۹۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس محرمی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت فعالان بسیجی رسانه استان همدان ضمن گرامیداشت یاد شهید«صارمی» اظهار داشت: شهید «صارمی» شهید عرصه رسانه است که تنها در یک کشور غریب به دست عمال صهیونیست و نفاق به شهادت رسید.

وی افزود: سالروز شهادت این شهید بزگوار با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است به دلیل اینکه این وظیفه و حرکتی که یک خبرنگار ارزشی و انقلابی انجام داد را فراموش نکنیم، حضورش در یک جبهه نبرد و تلاشش برای انعکاس اخبار آن مقطع کمتر از تیر و گلوله‌ای نبود که در دفاع مقدس شلیک شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه همدان با بیان اینکع این شهید بزرگوار برای همه ما و خبرنگاران عرصه انقلاب و بسیجیان پیامی دارند، ابراز داشت: طی چهار دهه‌ای که از انقلاب اسلامی می‌گذرد هرجا که نظام جمهوری اسلامی نیاز به حضور مردم داشته است همین مردم و بسیجیان با ورود خود مشکل را حل کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز با هجوم جهانی امپریالیسم و صهیونیسم به نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای کارشکنی و مشکل سازی برای این نظام مقدس در عرصه جنگ نرم، قشری از رسانه‌ای‌ها با عنوان بسیجی حضور پیدا کرده‌اند و وارد شده‌اند.

محرمی تصریح کرد: با این همه تبلیغات و کارهایی که در حوزه فرهنگ و رسانه می‌شود برای تغییر نگرش مردم و مهندسی ذهن مردم در واقع این بسیجیان هستند که در صف اول مبارزه با این تهاجم را پوشش می‌دهند و مانع می‌شوند.

وی خطاب به خبرنگاران بسیجی عنوان کرد: باید قدر کار خود را بدانید، کار بسیار ارزشمند و خطیری در این مقطع بر دوش شما نهاده شده است و شما رزمندگان تکفری هستید که در عرصه نبرد فرهنگی و رسانه‌ای در دو حوزه داخلی و خارجی مقابله می‌کنید.

مسئول سازمان بسیج رسانه همدان افزود: در حوزه خارجی در خنثی کردن تمام آن چیزی که دشمن برای ما و خانواده‌های ما با جعل سند، تخریب، تهمت، ناامیدی تدارک دیده، شما باید در برابر همه این موضوعات پاتک‌ها را بزنید و مقابله کنید و مردم را آگاه و هوشیار کنید.

وی گفت: در حوزه داخلی نیز یک وظیفه دیگری بر عهده دارید و آن هم توجه به نظام و مسئولیتی است که در قبال نظام، مردم، انقلاب دارید.

محرمی یادآور شد: خبرنگار بسیجی و حوزه انقلاب صرفاً کسی نیست که به اشکالات و معایب بپردازد و از طرفی هم فقط حسن‌ را بگوید بلکه باید به هر دو موضوع بپردازد و در نهایت راهکار می‌دهد و به دنبال رشد و تعالی است.

وی با بیان اینکه سختی و ناملایمتی بسیاری در حوزه رسانه وجود دارد، بیان داشت: با وجود این موارد شما همچنان در مقابل نبرد فرهنگی ایستاده‌اید و محکم پیش می‌روید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات