صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
امام جمعه بخش بهمن در واکنش به سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با موگرینی، گفت: نمايندگان خاطى بايد نسبت به عملكرد خود از مردم عذرخواهى كنند و هيأت نظارت نیز با آنها برخورد جدی کند.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۲۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی که داعش سرش را از بدن جدا کرد، اظهار کرد: مسئولان کشور و مردم هیچگاه نباید از توطئه های دشمن غافل شوند.

حجت الاسلام علیزاده افزود: دشمنان در راس آنها آمریکای جنایتکار همه توان خود را براى نابودى جمهوری اسلامی به‌كار گرفته اند و از هر بهانه‏اى برای آن دریغ نمی کنند و هر غلطی را انجام می دهند. دائماً ایران را تحریم می کنند و آن را نقض برجام نمی دانند، اما فعالیت های علمی و فنی مثل پرتاب موشك ماهواره بر به فضا که براى كشور لازم است را نقض برجام می دانند.

وی بیان کرد: آمریکا دنبال نقض برجام است و می خواهد این خطا را به گردن ایران بیاندازد و بازدید آنها از مراکز نظامی ایران بهانه دیگری است در حالی که در برجام، بند و مفادى دال بر ضرورت این امر درج نشده است. به ‏وهيچ‏ وجه آمريكايى‏ها حق و اجازه چنین کاری را ندارند.

علیزاده با تأکید بر اینکه مراکز نظامی جزو حريم امنيتى جمهورى اسلامى ايران است، گفت: در اوايل سال ۹۴ زمان انجام مذاکرات برجام زمزمه‏هايى در این خصوص مطرح بود، كه با واكنش قاطعانه مقام معظم رهبرى روبرو شد و در حال حاضر نیز این بهانه پوچ با مخالفت تصميم گيران كشور مواجه خواهد شد.

خطیب جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: استقبال چهره‏ هاى سياسى از مراسم تحليف در دهه چهارم انقلاب، گوياى پيام ‏هاى مهمى است. حضور اين تعداد شخصيت ‏ها و هيأت ‏هاى سياسى در ایران براى شركت در مراسمى كه كاملاً جنبه داخلى دارد، نشان دهنده اعتبار و استحکام نظام مقدس جمهورى اسلامی و بيهوده بودن دشمنى ‏ها عليه ايران است.

وی تصریح کرد: قطعاً جمهورى اسلامى و همسايگانش تهديدهاى مشتركى دارند، كه همسايگان ايران، در پاسخگويى به اين تهديدات، نقش ايران را پررنگ مى‏بينند. لذا برای رسیدن به منافع و اهداف مشترك، پيشگام بودن جمهورى اسلامى براى كشورهاى اسلامى الگو و فرصت است.

علیزاده با اشاره به حواشی مراسم تحلیف ریاست جمهوری تأکید کرد: سلفى گرفتن تعدادى از نمايندگان مجلس با خانم موگرينی، خارج از عرف ديپلماتيك بود. نمايندگان ملت در جايگاه رفيع مجلس شوراى اسلامى موظف به رعايت شأن ملت ايران ‏هستند. نه اینکه حیثیت و آبروی مجلس را بر باد بدهند، آنهم زمانی که مراسم تحلیف رئیس جمهور است.

امام جمعه بخش بهمن عنوان کرد: نمايندگان خاطى بايد نسبت به عملكرد خود از مردم عذرخواهى كنند و هيأت نظارت نیز با نمایندگان و رفتارهای دون شأنشان برخورد جدی داشته باشد.

وی در آستانه نزدیک شدن به سالروز پيرزوى حزب ‏الله لبنان بر رژيم مجعول صهيونيستى در جنگ 33 روزه، گفت: این جنگ یک پیام مهم به دنیا خصوصا استکبار و صهیونیست داشت و آن اینکه هر گونه حمله آمريکا به ايران مي تواند چه عواقبی براي آنها به ارمغان آورد. چرا که حزب الله که يک گروه محدود چريکي و دور از محور اصلي بود آن بلا را سرشان آورد و اگر با ايران در بيفتند، خاکستري هم از آنها باقي نخواهد ماند.

ارسال نظرات