صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - 13 November 2023
نوروزی گفت: است که بازیگری زن در آگهی‌های تجاری، نه تنها هیچ ارزش هنری ندارد بلکه نوعی واسطه گری برای فروش بیشتر کالاهای شرکت هاست.
کد خبر: ۸۹۰۱۰۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امروزه رسانه هاي ارتباط جمعي نقش بي بديلي در معرفي و تعيين سبک زندگي مخاطبان خود بازي مي کنند و تاثير انکاري ناپذيري در ايجاد، تقويت و حتي تغيير نگرش مخاطبان خود در مقوله هاي فکري، سياسي دارند.


وی افزود: یکی از مهمترین بخش های مربوط به برنامه های تلویزیونی بخش مربوط به تبلیغات است تبلیغات تلویزیونی نقشی مهم بر افکار تماشاگر دارند چرا که در میان ابزارهای تبلیغاتی، رسانه ای مثل تلویزیون پوشش وسیعی را برای تبلیغات در بر می گیرد و این خصلتی است که سایر رسانه ها و ابزارهای تبلیغاتی از آن برخوردار نیستند.

مسئول بسیج رسانه البرز ادامه داد: همچنین استفاده ابزاري از زن به عنوان يکي از عناصر مهم مورد استفاده براي اثربخشي تبليغات تجاري در دنيا و ايران مورد انتقاد بسياري از انديشمندان و نخبگان فرهنگي و ديني قرار گرفته است.

نوروزی بیان داشت: به عنوان دیگر نقش آفرینی زن به عنوان بازیگر یا مجری تلویزیون، امری کاملا متفاوت با حضور در تبلیغات تجاری است. بازیگری زن در سینما یا تلویزیون به شرط رعایت چارچوب‌های اخلاقی و محو جذابیت‌های کاذب، حضوری فعال و پویا است که منجر به خلق یک اثر هنری و یا انتقال یک اندیشه می‌شود این درحالی است که بازیگری زن در آگهی‌های تجاری، نه تنها هیچ ارزش هنری ندارد بلکه نوعی واسطه گری برای فروش بیشتر کالاهای شرکت هاست.

ارسال نظرات