صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 18 June 2023
فرماندار شهرستان نور، با بیان اینکه هفته دولت، هفته معرفی خدمات نظام است، گفت: مجموعه کارکنان دولت با هر نگاه سیاسی، در چهارچوب نظام باید به مردم خدمت کنند.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۱۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی  خنجری بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته دولت که با حضور مسؤولان ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب دولت‌های مختلف با ذائقه‌های سیاسی متفاوت، در پایداری و ثبات نظام با خدماتی که ارائه کردند، نقش داشتند.

وی افزود: وظیفه دولت خدمت به مردم است که با همه تنگناها در خدمت نظام هستند و هرگز از موضع نظام و انقلاب عقب‌نشینی نکردند.

فرماندار شهرستان نور، تصریح کرد: مجموعه کارکنان دولت با هر نگاه سیاسی، در چهارچوب نظام و انقلاب باید به مردم خدمت کنند و سستی و رکود از هیچ فرد و مسؤولی پذیرفتنی نیست.

این مسؤول تاکید کرد: نظام و رهبری از مسؤولان عمل می‌خواهند، دیگر دوران شعار و حرف نیست، رهبری نظام هر سال نقشه راه را با شعار سال ترسیم می‌کنند و تحقق شعار با عمل مسؤولان و همه مردم امکان پذیر است.

خنجری، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی همه دولتمردان دانست و بیان کرد: این شهدا در همان مدت کم عمر مسؤولیتی خود با وجود نداشتن اعتبار، و زمانی که کشور درگیر بسیاری از مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بود و هنوز نظام به ثبات نرسیده بود، کار کردند و هرگز از نبود اعتبار گله نکردند اما اکنون که ثبات، امنیت، آرامش و آسایش وجود دارد، نمی‌توان به بهانه نبود اعتبار کار نکرد.

وی تصریح کرد: همه شهدا از ابتدای انقلاب تاکنون به ویژه شهدای مدافع حرم برای ادای تکلیف در میدان نبرد حاضر شده و می‌شوند، کسی برای کشته شدن نمی‌رود، بلکه در راه انجام تکلیف لطف خداوند شامل آنان شده و به فیض شهادت نائل می‌آیند، بنابراین ادای تکلیف اصل است و ما همه موظف به انجام وظیفه و ادای تکلیف شرعی، قانونی و عرفی هستیم.

فرماندار شهرستان نور خاطر نشان کرد: وقتی ما مدیر می‌شویم برای مردم توقع ایجاد کردیم و مردم از ما انتظار دارند تا کار کنیم و در عمل خدمت‌رسانی را ثابت کنیم، بارها بدون پول کار کردیم پس می‌شود کار کرد به شرط اینکه روحیه انقلابی و جهادی وجود داشته باشد.

این مسؤول افزود: هر کس نتواند به وظیفه خود عمل کند باید پاسخگوی خون‌های به ناحق ریخته شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و ...باشد.

خنجری ادامه داد: این مردم مستحق خدمت هستند، شعار دادن تعطیل و تنها عمل و کار، بنابراین اگر لحظه‌ای خودم احساس کنم که نمی‌توانم کار کنم خود می‌روم، بنابراین از همه مدیران و مسؤولان هم می‌خواهم هر زمان احساس کردن به هر دلیل کار برای‌شان سخت است خودشان بروند و جای خود را به دیگری دهند.

وی با گله‌مندی از برنامه‌ریزی در بحث گردشگری شهرستان نور، اظهار کرد: این شهرستان، صنعتی نیست پس باید در گردشگری ورود پیدا کرد و طرح‌هایی چون بوم‌گردی، گردشگری محلی، ساحلی، جنگل و روستا و ... برای توسعه شهرستان در دستور کار جدی مسؤولان و متولیان قرار گیرد.

فرماندار نور، تاکید کرد: برای این منظور باید به دنبال سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری رفت و طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت گردشگری پیگیری و اجرا شود.

بخش پایانی سخنان فرماندار به حمایت تمام قد از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اختصاص داشت که ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه و همراهی آنان در یک سال گذشته، از مسؤولان خواست تا قدر خبرنگاران و رسانه‌ها را بشناسند و از فرصت رسانه‌ای و خبرنگاران که بدون چشم‌داشت به وظیفه خود عمل می‌کنند، استفاده کنند و در حدود اختیارات قانونی از آنان حمایت کنند.

ارسال نظرات