صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 30 June 2023
مسئول خانه نخبگان سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد علم و پژوهش گفت: ایشان عنوان مرجعیت علمی کشور را مطرح کردند و پرچم‌دار و خط شکنی آن بر عهده سازمان علمی پژوهشی و فناوری کشور قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۹۰۵۳۵۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مجید هادیان امروز در جلسه کارگروه علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: امروز جنگ نرم و یک عملیات روانی بسیار بی‌رحمانه و شدیدتر از یک جنگ تمام عیار که تحت عنوان جنگ سخت و جنگ آتشین از آن یاد می‌کنیم درجریان است با این تفاوت که در جنگ سخت پیکر انسان‌ها هدف قرار می‌گیرد و شهادتی در پیش روی است که پذیرش شرایط را آسان می‌کند .

وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم اندیشه، فکر، باورها واعتقادات هدف حملات خزنده بی‌صدا قرار می‌گیرد، افزود: در جنگ نرم دشمن بدون رویداد فاکتورها و بدون متغییرهای بیرونی است و این سخت‌تر اتفاق می‌افتد چراکه در اینجا فکر، اندیشه و عقیده است که هدف قرار می‌گیرد.

مسئول خانه نخبگان سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز شرایط پیچیده‌تر و پر مسئله‌تر از دهه ۶۰ است، خاطرنشان کرد: امروز اگر به جای تفنگ قلم در دست گرفتیم باید بتوانیم این قلم‌ها را در مسیری به کار بگیریم که مسئولیت‌هایی بر عهده یک بسیجی انقلابی و نخبه علمی عضو هیئت عملی دانشگاه و مسئولان در سطح ادارات وسازمان‌ها قرار گرفته و تلاش کنیم کشور را بهره‌مند کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت را از مقوله تولید علم و فناوری می‌شناسند، گفت: امروزه در هر ۴۵ دقیقه یک بار فناوری نوین  و پیچیده به خصوص در عرصه‌های رسانه‌ای رونمایی و پرده‌برداری می‌شود و اگر غفلت کنیم خیلی زود از کاروان رو به جلو عقب می‌مانیم .

هادیان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد علم و پژوهش گفت: ایشان عنوان مرجعیت علمی کشور را مطرح کردند و پرچم‌دار و خط شکنی آن بر عهده سازمان علمی پژوهشی و فناوری کشور قرار داده‌اند.

به گفته وی بحثی که باید بسیار جدی گرفته شود سند جامع علمی کشور است که ساز و کار وصول آن نیز مشخص شده است و باید برای این کار قدرت‌مند وعزت‌مند حرکت کنیم.

مسئول خانه نخبگان سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در سند هوا و فضا و موشکی کشور یکی از فرزندان استان نقش فعال واساسی دارد، گفت: باید در سایر زمینه‌ها نیز این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم از پشتوانه بزرگی از منابع علمی و فناوری و تکنولوژی بهره‌مند شویم و آنچه باعث عزت‌مندی و قدرت‌مندی و شایسته ملت بزرگ ایران و کشور انقلابی ما است، محقق شود.

وی اظهار داشت: خانه نخبگان تشکیلاتی مرکب از نخبگان علمی و فناوری هر استان است که از رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف صنعتی، آزاد، پیام نور و بوعلی سینا در استان همدان و دانشگاه‌های غیر انتفاعی وهمین طور مسئولین برجسته دستگاه‌ها و ادارات متخلف استان و نیز دانشجویان دوره کارشناسی و دکترا است.

هادیان گفت: اگر بخواهیم به مرجعیت علمی در منطقه غرب آسیا و آسیا و در جهان دسترسی پیدا کنیم نباید منتظر شویم که یک شرایط ایدآل و آرمانی پیدا شود بلکه باید حرکت را شروع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با حداقل امکانات برای تغییر وضع موجود و حرکت به سمت وضع مطلوب شروع و تلاش کرد تا آرام آرام آن فضای مطلوبی که دنبال آن هستیم که جهش علمی وجهش فناوری است، محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات