صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 22 August 2023
فرمانده قرارگاه عملياتی کربلای نيروی زمينی سپاه:
فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه جهان را مدیون محور مقاومت دانست و گفت: تمام کشورها برای مقابله با تکفیری‌ها باید به میدان نبرد می‌آمدند و جهان به جهت مقابله مردم سوریه و عراق با تکفیری‌ها مدیون آنها است.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۴۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

سردار احمد خادم سید الشهدا در آئین تشیع و خاک‌سپاری هفتمین شهید مدافع حرم اندیمشک با بیان اینکه راه شهدای مدافع حرم تا نابودی تکفیری‌ها ادامه دارد اظهار کرد: تکفیری‌ها ادامه‌دهنده راه خوارج در دوران امام علی (ع) هستند و تنها راه مقابله با آنها نابودی کامل و گذراندن از زیر لبه تیغ است.

وی شهدای مدافع حرم را ضامن امنیت کشور و نجات بخش مردم مظلوم سوریه و عراق دانست و افزود: امنیت مرزهای کشور به برکت خون شهدای مدافع حرم امروز کیلومترها دورتر از مرز جغرافیایی کشور تأمین شده و اگر ازخودگذشتگی شهدای بزرگوار نبود امروز در خرمشهر عزیز، همدان و در میانه کشور درگیر مقابله و مبارزه با تکفیری‌ها بودیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران جهان را مدیون محور مقاومت خواند و گفت: تمام کشورها برای مقابله با تکفیری‌ها باید به میدان نبر می‌آمدند و جهان به جهت مقابله و مقاومت مردم سوریه و عراق با تکفیری‌ها مدیون آنها است.

وی با اشاره به حضور ایران اسلامی در اولین روزهای ادعای تشکیل حکومت خود خوانده تکفیری‌ها خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی و با هدف آزادی ملت‌های مظلوم عراق و سوریه با بسیج امکانات، غذا، تسلیحات نظامی و اعزام نیرو در حالی که داعش به دیوار بغداد، ۲۰ کیلومتری کربلا رسیده بود ورود کرد و امروز شاهد پیروزی محور مقاومت و نابودی تکفیری‌ها و اربابانشان هستیم.

سردار خادم سید الشهدا شهیدان مدافع حرم را حجت خداوند در میان امت اسلامی و سایر ملت‌ها خواند و خاطر نشان کرد: امریکایی‌ها پس از پاک‌سازی منطقه از لوس داعش و تکفیری‌ها به مواضع ارتش سوریه، نیروهای مردمی و محور مقاومت بمباران کرده که امروز شهید حججی و شهید سردار جان محمد علیپور حاصل خیانت و همراهی امریکایی‌ها با تکفیری‌ها است.

وی با اشاره به جنایات تکفیری‌ها در رابطه با شهروندان عراق و سوریه گفت: ابوبکر بغدادی در حالی در عراق اعلام حکومت کرد که در 20 کیلومتری کربلا، دیوار بغداد رسیده و در تکریت یک هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو را سر بریده، تیر خلاص زده و به رودخانه ریخت و ۲ هزار زن ایزدی را در مناطق دیگر عراق اسیر کرده، به آنها تجاوز کرد و یا در بازار به فروش رساند.

سردار خادم سید الشهدا با اشاره به جنایات وحشیانه تکفیری‌ها در به سیخ کشیدن یک کودک مظلوم در سوریه و قرار دادن این کودک در زیر پلو و آوردن کودک به خانه و تحویل کودک کباب شده به مادر افزود: تکفیری‌ها و داعش را به خاطر ظلم و ستمی که انجام داده‌اند باید از زیر تیغ گذراند و با تو بمیری نمی‌توان امنیت و آرامش را در منطقه به وجود آورد و با اینها از موضع قدرت و با صلابت باید برخورد کرد و نابود ساخت.

وی با اشاره به پیروزی ارتش عراق در مقابله با داعش و تکفیری‌ها اظهار داشت: این اتفاق حاصل تلاش در احیای فرهنگ انقلابی، بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی است که مدافعان حرم در بین نیروهای ارتش عراق احیا کرده و تا زمانی که فرهنگ بسیجی، انقلابی و شهادت‌طلبی حکم‌فرما باشد تکفیری‌ها جایی در عراق نخواهند داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران با اعلام آمادگی نیروهای نظامی در دفاع از کشور خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران، ارتش سرافراز، بسیج عزیز، نیروهای امنیتی، نیروهای نظامی و عموم ملت بزرگوار و ولایی ایران اسلامی گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و در صورت فرمان و صلاح‌دید رهبر معظم انقلاب دشمنان ایران و اسلام را از روی نقشه جغرافیا با تمام توان و قدرت و با اتکا به صلاح ایمان و توانمندی داخلی محو خواهد کرد.

سردار خادم سید الشهدا در خاتمه تکفیری‌ها را جنایتکار و برهم زنندگان امنیت برای تمام جهان خواند و جهان را مدیون محور مقاومت برای مقابله با آنها دانست و گفت: تمام کشورها برای مقابله با تکفیری‌ها باید به میدان نبر می‌آمدند و جهان به جهت مقابله مردم سوریه و عراق با تکفیری‌ها مدیون آنها است.

ارسال نظرات