صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - 19 July 2023
نماینده، ولی فقیه در سپاه قروه گفت: بد حجابی و عدم رعایت عفت و حیا در جامعه با افزایش التهابات جنسی روبرو خواهد بود که میزان آسیب‌های اجتماعی را نیز بالا می‌برد.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۲۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی در نشست کارگاه ترویج سبک زندگی اسلامی که با محوریت تاکید بر عفاف و حجاب و به همت حوزه بسیج ادارات، اصناف و کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در سالن نور اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دو دیدگاه غربی و اسلامی بر جهان حاکم هستند، اظهار داشت: در دیدگاه غربی نگاه به مادی گرایی و دنیای فانی انسان بسنده می‌شود و جهان دیگری برای انسان متصور نیست در حالی که در نگاه معنوی و اسلامی انسان دارای یک روح در بدن می‌باشد که حقیقت جشم به روح ان بستگی دارد و دنیای پس از مرگ برای انسان جاری است.

وی با بیان اینکه در نگاه غربی انسان به پوچی و تباهی خواهد رسید افزود: دنیای غرب برای دست یابی به آمال و آرزو‌های خود زن را به عنوان ابزار و وسیله‌ای در اختیار انسان قرار داده است در حالی که در دین مبین اسلام زن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه قروه خاطر نشان کرد: بستری که امروز دنیای غرب برای زنان فراهم می‌نماید برای دستیابی به لذت است.

وی افزود: در دین مبین اسلام زن از یک جایگاهی برخوردار است که قابل دسترسی آسان نمی‌باشد و همیشه به عنوان یک گوهر نایاب در نظر گرفته می‌شود.


شفیع خانی با اشاره به اهداف برخی افراد از بیان وازه هایی، چون تفکر آزادی افزود: این افراد به دنبال دستیابی به لذت‌های خود هستند و در این میان تفاوتی برای ان‌ها وجود ندارد.


وی ادامه داد: امروز سن ازدواج بالا رفته است و از سویی آمار طلاق نیز افزایش یافته است چرا که تنوع طلبی و دست یابی به افراد به آسانی میسر است.





نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه بیان داشت: در این شرایط اولین آسیب و خطرناک‌ترین آسیب متوجه زنان است و باید در این میان بانوان با هوشیاری بیشتری اقدام کنند.


شفیع خانی افزود: بد حجابی و عدم رعایت عفت و حیا در جامعه با افزایش التهابات جنسی روبرو خواهد بود که میزان آسیب‌های اجتماعی را نیز بالا می‌برد.

وی ادامه داد: به مرور زمان وقتی انسان در مسیر بالارفتن سن قرار می‌گیرد دیگر مورد توجه قرار نخواهد گرفت و در این میان افسردگی و ناامیدی از زندگی برای فرد باقی خواهد ماند.


حجت الاسلام شفیع خانی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در خانواده‌ها کودکان دارای هوشیاری هستند و بسیاری از مسائل را درک می‌کنند افزود: خانواده‌ها باید با آگاهی از توانایی‌های فرزندان خود با آنان رفتار کنند و مانع از به انحراف کشیدن کودکان خود شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات