صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 30 June 2023
در اجتماع غدیریون شهرستان شهرکرد عنوان شد:
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه عدالت موجب پیشرفت جامعه می‌شود گفت: در جامعه باید عدالت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... وجود داشته باشد تا جامعه پیشرفت کند.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۱۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در اجتماع غدیریون شهرکرد با بیان اینکه ولایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: اگر ولی امر مسلمین، امر کند جای هیچ چون و چرایی نیست و باید همه در برابر امر ولی مطیع باشند چرا که خداوند با رسالت، امامت و هدایت که برترین و عظیم‌ترین نعمت‌ها هستند بر مردم منت گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه نعمت ولایت برتری نسبت به دیگر نعمت‌های پروردگار دارد عنوان داشت: ما برای بودن به این عالم نیامده ایم و هدف از آمدن ما انسان‌ها الهی شدن و در مسیر رضایت خداوند حرکت کردن می‌باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خودسازی کافی نیست و باید جامعه را بسازیم خاطرنشان کرد: برای اصلاح جامعه باید همه عامران به معروف و ناهیان منکر باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه رابطه انسان با خدا از طریق نماز و با مردم به واسطه زکات صورت می‌گیرد، افزود: اولین جلوه اقامه نماز در سرزمین وحی نابودی آل سعود است چرا که نفس نماز با ظلم و ستمگری سازگار نیست.

وی آتش به اختیار را ترجمه امر به معروف و نهی از منکر دانست و بیان داشت: جامعه‌سازی قرآنی باید مبتنی بر امر به خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها صورت گیرد، امروزه به برکت خون شهدا نظام اسلامی داریم، لذا باید برای گسترش خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها تلاش کنیم دستگاه‌های اداری نیز باید جلوه گسترش امر به معروف و نهی از منکر باشند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فرآیند مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی برای رسیدن به تمدن اسلامی و دولت اسلامی تصریح کرد: فضای مجازی باید با مدیریت مدیران در خدمت جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه نشاط و پیشرفت در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است اظهار کرد: جوانان باید در جامعه نشاط داشته باشند چرا که معتقدیم مزیتی که امروز در رسانه‌ها و مراکز آموزش ما وجود دارد نشانگر آن است که خواهان جامعه‌ای با نشاط و پیشرفته اما مبتنی بر سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه عدالت اجتماعی به معنای آن نیست که جامعه به دو بخش فقیر و غنی تبدیل شود، گفت: در اسلام به هیچ امری بعد از توحید به اندازه عدالت توصیه نشده است چرا که عدالت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... منجر به رشد و توسعه جامعه می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: جوانان امروز ولایتمدار هستند و توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف این امر را نشان دهند؛ شهید حججی‌های بسیاری در جان و روان ملت ما وجود دارد کشور ما به برکت ولایت فقیه انسجام دارد و بن‌بستی در کشور وجود ندارد، مردم امروز روحیه بندگی خدا، عشق به رهبر، جان دادن و جانفشانی در راه خدا و ایستادگی در برابر قدرت‌ها را دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا نظام و اهداف مقدسش نائل شود و با وحدت و یکپارچگی کشور در حوزه اشتغال و تولید روبه جلو حرکت کنیم؛ همه ما به ویژه مسؤولان نظام باید به قشر محروم و مستضعف توجه خاصی داشته باشند.

ارسال نظرات