صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
جانشین دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف همدان خبر داد
جانشین دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف همدان با اشاره به اینکه در شهرستان همدان 9 ستاد برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر را پیگیری می‌کنند، گفت: برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در 27 شهر و بخش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۶۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدجواد بیات در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی استان همدان اظهار داشت: هفته امربه‌معروف و نهی از منکر دارای روزشماری است که به‌تناسب روزها برنامه‌های منسجمی در این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولین روز از هفته امربه‌معروف و نهی از منکر دفاع مقدس، وحدت و انسجام ملی با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است، افزود: این روز در 24 نقطه از استان و در حسینیه امام همدان برنامه برگزار می‌شود که محوریت برنامه با قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر استان است.

بیات عنوان کرد: در دومین روز این هفته حدود یک هزار و 500 شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در مناطق 19 گانه آموزش‌وپرورش سطح استان فعالیت خود را شروع کرده و برنامه‌هایی برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه سومین روز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است، گفت: چهارمین روز این هفته تأکید بر سلامت محیط اداری با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.

جانشین دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف همدان تصریح کرد: 136 شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در ادارات، دستگاه و نهادهای دولتی و بانک‌های استان حکم برگزاری این شورا را دریافت کرده و این شورا را برگزار می‌کنند.

بیات با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود همایش امربه‌معروف و نهی از منکر در سالن همایش‌های استانداری برگزار شود، تصریح کرد: در این همایش تودیع و معارفه دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان همدان انجام شده و از فعالان این عرصه نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه تقویت نهاد خانواده با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان پنجمین روز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر است، بیان کرد: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر عنوان ششمین روز این هفته است که همایشی با این موضوع برگزار و حضور یک هزار نفر در این گردهمایی پیش‌بینی شده است.

جانشین دبیر ستاد احیاء امربه‌معروف همدان اظهار داشت: سالم‌سازی محیط کسب‌وکار و تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی عنوان هفتمین روز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر است که در این روز گردهمایی اصناف همدان برگزار می‌شود.

بیان با بیان اینکه 18 مرکز خرید همدان دارای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر هستند، افزود: 50 هزار واحد صنفی در سطح استان همدان فعال است که برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر از طریق سامانه پیامکی به این واحدها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان همدان 9 ستاد برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر را پیگیری می‌کنند، بیان کرد: برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در 27 شهر و بخش برگزار می‌شود.

*اجتماع 20 هزار نفری مردم همدان در اولین روز محرم

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ مردم و هیئت‌های مذهبی در اولین روز محرم در همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اجتماع همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، محرم و امربه‌معروف و نهی از منکر بعد از ظهر روز جمعه در باغ‌موزه همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که در این اجتماع 20 هزار نفر از مردم و هیئت‌های مذهبی در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان حضور داشته باشند.

محمدعلی پرزاد بیان کرد: برگزار این اجتماع برنامه‌ای کاملاً خودجوش و مردمی است که نقطه‌ای زیبا برای اولین روز محرم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات