صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - 11 August 2023
مدیر مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی گفت: این نمایشگاه به صورت کاملا مردمی برپا شده است و با تلاش های مجموعه تولیدکنندگان نوشت افزار در کشور حمایت می شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۳۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۶

گروه اقتصادی خبرگزاری بسیج: اشاره: در سال 1393 تولید گسترده نوشت افزار با محتوای ملی-دینی بعد از سال ها موجب شد بخشی قابل توجهی از این بازار به محصولاتی با پسوند ایرانی-اسلامی اختصاص پیدا کند. ارزش این حرکت فرهنگی-اقتصادی وقتی دوچندان می شود که می بینیم در سال اقتصاد و فرهنگ به ثمر نشسته و با استقبال مردم مواجه شده است .

از طرفی نیز امسال موقعیت مناسبی است تا در عرصه های مختلف، سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کنیم بر همین اساس برخی از تولیدکنندگان جهادگونه دست به تولید لوازم التحریر با طرح ها و نقش های ایرانی_ اسلامی زده اند. این اقدام در جایی ارزش  پیدا می کند که بازار را محصولات خارجی با عکس ها و طرح های غربی قبضه کرده است.

آشنایی با مشکلات و موانع تولید لوازم التحریر ایرانی _ اسلامی ما را بر آن داشت تا گفتگویی با مدیر مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی در این عرصه داشته باشیم که از نظرتان می گذرد: 

 

گزارش بسیج حاکی از آن است که مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی پنجمین نمایشگاه «ایران نوشت» به همت جمعی از تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می‌کند.

*حضور 70 تولیدکننده لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی در نمایشگاه

از اهداف برپایی نمایشگاه «ایران نوشت» می‌توان به ارتباط مستقیم تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای اسلامی _ ایرانی با مردم و مخاطبان خود که کودکان و نوجوانان هستند، اشاره کرد.

در این نمایشگاه 70 تولیدکننده نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی نظیر «روشنا»، «رویش»، «آزاده» با تصاویر نظیر شکرستان، پهلوانان و کلاه قرمزی، «قاصدک» با تصاویر «ثنا، ثمین و سینا»، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تصاویر «دارا و سارا» و عروسک‌های محلی، «ایام»، «مؤسسه آقا روح‌الله»، «پروانه» و «پرسام» حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات خود می‌پردازند.

*برپایی پنجمین نمایش جدیدترین نوشت افزار ایرانی_ اسلامی

سعید حسینی، مدیر مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی و رییس پنجمین نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهداف و برنامه های برگزاری این نماشگاه گفت: نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی برای پنجمین سال است که در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار می شود این نمایشگاه به نوعی ویترین عملکرد تولیدکنندگان لوازم التحریر با برند ایرانی_ اسلامی  است.جدیدترین محصولات و نوشت افزارهای  ایرانی و اسلامی در پنجمین سال برپایی این نمایشگاه عرضه می شود.

*نمایشگاه لوازم التحریر مردمی حمایت می شود

وی با اشاره به ارگان ها و سازمان های حمایت کننده ی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی_ اسلامی گفت: این نمایشگاه به صورت کاملا مردمی هدایت و برپا شده است و با تلاش های مجموعه تولیدکنندگان نوشت افزار در کشور حمایت می شود.

مدیر مجمع نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی با اشاره به حضور پر رنگ و تأثیر گذار برخی از کانون ها در اطلاع رسانی و تبلیغ پنجمین نوشت افزار ایرانی_ اسلامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه  گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سعی کرده است با در اختیار گذاشتن فضای نمایشگاه کمکی در راستای حمایت و تبلیغ محصولات و لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی گام بردارد.

رییس پنجمین نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی_ اسلامی  ضمن تقدیر از برنامه های سیما در پوشش زنده نمایشگاه خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ایجاد فضای اطلاع رسانی کمک می کند تا مردم هرچه بیشتر با این نمایشگاه آشنا شوند.

ارسال نظرات