صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: اگر بخواهیم طرح‌های قوی و کاربردی داشته باشیم که در سطح استان و کشور نیز قابل استفاده باشد به طور قطع نیاز به تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر داریم .
کد خبر: ۸۹۱۷۰۱۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی عصر امروز در مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر که با موضوع «ازدواج آسان» برگزارشد، اظهار داشت: انتظار این است که مجمع بسیج شهرستان و شورای قشر و کارگروه‌ها از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کافی را ببرند .

وی افزود: ما نخبه‌هایی داریم که در زمینه علمی افراد فرهیخته و توانمندی هستند، که می‌توانند در ارائه طرح‌های قوی و کاربردی حرکت کنند و مشکلاتی و گره‌های شهرستان را باز کنند و نقش موثری داشته باشند .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: اگر بخواهیم طرح‌های قوی و کاربردی داشته باشیم که در سطح استان و کشور نیز قابل استفاده باشد به طور قطع نیاز به تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر داریم .

وی با اشاره به موضوع «ازدواج آسان» اظهار داشت: با توجه به آمار و ارقامی که موجود است در کنار سایر مشکلاتی که سرراه جوانان وجود دارد سختگیری در امر ازدواج جوانان یکی از موارد مهمی است که کارگروه اجتماعی به آن پرداخته و با راهکارهای که ارئه می‌دهند امید است این مشکلات برطرف شود .

ابراهیمی با بیان اینکه سن ازدواج با توجه به این سختگیری‌ها و مشکلاتی که وجود دارد افزایش پیدا کرده است، گفت: وقتی سن افراد در زمینه ازدواج بالا می رود دچار بی‌انگیزگی می‌شوند و این امر خود عاملی در افزایش افراد مجرد در جامعه است که می‌تواند آسیب‌ها و تهدیداتی برای کشور به دنبال داشته باشد .

وی با بیان اینکه در این مسائل زمینه برای سوء استفاده دشمنان اسلام نیز فراهم می‌شود، گفت: دشمنان بحث ازدواج‌های سفید و ازدواج‌های دیگری را در دستور کار قرار داده‌اند تا بتوانند بی حجابی و بد حجابی را در جامعه ما گسترش دهند و جوانان را گمراه کنند .

ابراهیمی با اشاره به سخنان مستر حنفر جاسوس انگلیسی گفت: جوانان ما تقوا پیشه خود می‌کنند و با صبر، مشکلات و موانع ازدواج را پشت سر می‌گذارند و خدا ترس هستند و این وظیفه ما است که به فکر باشیم طرح‌ها و برنامه‌هایی که قابل اجرا باشد و بتواند این مشکل را از سر راه جوانان بردارد، ارائه دهیم .

وی با اشاره به هشت سنت غلط از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: مهریه سنگین، جهیزیه، تجملات زیاد، اسراف، خرید از مکان‌های معروف به گرانی، مراسم در هتل‌ها و سالن‌های پرخرج، لباس عروس گران قیمت و به رخ کشیدن ثروت‌ها و عروسی‌ها از جمله مواردی است که ود باعث چشم و هم‌چشمی‌ها و سختی‌ها شده و باعث می‌شود ازدواج آسان اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات