صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - 16 July 2023
سرگرد مصطفی ترابی: این نمایشگاه در دو فضای مسقف و باز و با غرفه هایی همچون بازسازی مقاطع و موضوعات مختلف دفاع مقدس، ماکت عملیات والفجر۸، ماکت وقایع تاریخی از غدیر تا عاشورا و سپس عصر ظهور برپا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۳۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد مصطفی ترابی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار بسیج با اعلام خبر رونمایی از نمایشگاه دفاع مقدس و اجرای نمایش مذهبی از روز سه شنبه ۲۸شهریور تا ششم مهرماه، اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ “روایت مقاومت عاشوراییان” به مناسبت ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه اول محرم، با همت و تلاش برادرن و خواهران بسیجی شهرستان در محوطه آموزشگاه شهید سادات، با شعار"امروز نوبت ماست"برگزار خواهدشد.

 وی در ادامه افزود: این نمایشگاه در دو فضای مسقف و باز و با غرفه هایی همچون بازسازی مقاطع و موضوعات مختلف دفاع مقدس، ماکت عملیات والفجر۸، ماکت وقایع تاریخی از غدیر تا عاشورا و سپس عصر ظهور برپا خواهد شد.

 فرمانده سپاه اشتهارد بیان داشت: فعالیت گروه های جهادی با الگوگیری از روحیه رزمندگان، برنامه های طرح رجعت، عفاف، حجاب و خانواده، محصولات فرهنگی و لوازم التحریر، فضای مجازی و گردان سایبری، ادوات نظامی و دفاعی نیمه سنگین برای بازدید کلیه برادرن و خواهران آماده خواهد شد و همچنین در کنار نمایشگاه، نمایش مذهبی و حماسی ویژه ای به مدت چهار شب با موضوعات وقایع عاشورا، دفاع مقدس و مدافعان حرم به روی صحنه خواهد رفت.

 وی خاطر نشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه آفرینی رزمندگان دلیر و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و مقاومت با الگو گرفتن از حماسه عظیم عاشورا و راه سرخ حسینی و انتقال هنرمندانه و خلاقانه آن به نسل جوان و امروزی و بیان وظایف امروز ما مهمترین هدف ما از اجرای این برنامه است.

 سرگرد ترابی در ادامه تصریح کرد: قطعا استفاده از ابزار هنر و رسانه در گستردگی فضای تبلیغاتی امروز و با تأکیدات رهبر معظم انقلاب یکی از بهترین روش ها در حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس است لذا تمام تلاش ما در این نمایشگاه این بوده تا با استفاده از خلاقیت و ابتکارات جالب توجه بسیجیان عزیر در بهره گیری از این ابزار، تأثیرگذاری لازم را درسطح شهرستان داشته باشیم.

 فرمانده سپاه اشتهارد ادامه داد: از دیگر برنامه های مهم این ایام. می توان به برگزاری مراسم باشکوه ششمین گردهمایی یاد یاران با حضور اقشار مختلف رزمندگان عزیز در روز سی ام شهریورماه و در کنار نمایشگاه گلباران گلزار شهدای شهرستان، رژه موتوری و خودرویی، برگزاری پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدای روستایی و دانش آموزی و دیدار با خانواده معظم شهدای عزیر اشاره کرد و همچنین با هماهنگی به عمل آمده امسال مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در کنار نمایشگاه و در محوطه آموزشگاه شهید سادات برگزار خواهدشد.

خبرگزاری بسیج استان البرز

ارسال نظرات