صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: اگر امام حسین (ع) نبود از دین چیزی باقی نمی ماند، اگر امروز از دین به ما چیزی رسیده است به برکت قیام عاشورا است، به برکت حرکت اباعبدالله است، در غیر این صورت یزیدیان کاری کرده بودند که طومار اسلام در هم بپیچد .
کد خبر: ۸۹۲۵۱۲۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالحسین حجت السلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر قزوین، با حضور در جمع پاسداران و سربازان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اظهار کرد: صد لعن سلام زیارت عاشورا آثاری دارد که آیت الله بهادینی می فرماید از خانه به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(س) می رفتم و زیارت عاشورا میخواندم و سلام می دادم دیدم تمام در و دیوار با من سلام می دادند .
وی افزود : ما در زیارت عاشورا میخوانیم ( انی سلما لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم ) ما می خواهیم زندگیمان مثل زندگی تو باشد و کسانی که با شما دشمنی کردند، ما نمی خواهیم مثل آنها شویم و در جای دیگر دارد که می فرماید یا ابا عبدالله! به ما معرفت بده تا اینکه ما هم در دنیا و هم در اخرت با شما باشیم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) افزود: در سجده زیارت عاشورا می گوییم که خدایا به ما روزی بده تا زندگی ما زندگی حسینی باشد و مانند اصحاب ابا عبدالحسین زندگی کنیم .
وی ادامه داد: مغز زیارت عاشورا این است خدایا زندگی ما را زندگی نبوی قرار بده و مرگ ما را نیز مرگی کانند آل الله قرار بده مغز و خلاصه زیارت عاشورا در این جا است .
معبودی تصریح کرد: اگر می خواهیم زندگی عاشورایی داشته باشیم باید چند شاخصه را داشته و یا در خود بپرورانیم؛ اولین شاخصه این است که باید در اوج بندگی خدا قرار بگیریم.
وی اضافه کرد: معنی (السلام علیک یا ابا عبدالله ) این است یعنی سلام بر پدر بنده خدا، پدر بنده خدا دو معنی دارد اولین این است که ابا عبدالله در اوج بندگی خدا قرار دارد و معنی دیگر این است که اگر در این دنیا بنده ای است همه مدیون مرهون اباعبدالله هستند .
معبودی گفت : اگر امام حسین (ع) نبود از دین چیزی باقی نمی ماند، اگر امروز از دین به ما چیزی رسیده است به برکت قیام عاشورا است، به برکت حرکت اباعبدالله است، در غیر این صورت یزیدیان کاری کرده بودند که طومار اسلام در هم بپیچد .
حجت الاسلام معبودی در پایان افزود : در روایت داریم که امام حسین (ع) دری از در های بهشت است ، مرحوم شیخ شوشتری کتابی نوشتند به نام خصایص الحسینیه که سیصد خصوصیات حسین بن علی(ع) را در کتاب ذکر کرده، یکی از آن ها باب الرحمه می باشد. امام حسین (ع) یک سفره ای پهن کرده اند در این عالم، از سال 61 هجری تا به امروز هرکه آمده و کنار این سفره نشسته با دین آشنا شده و توانسته است معرفت کسب نماید .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات