صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 05 July 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه یک روح الله گفت:راه شهدای ما تداوم مسیر عاشورا است.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۳۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک روح الله اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: پیام تقارن ایام دهه اول ماه محرم با هفته دفاع مقدس این است که راه شهداء تداوم مسیر عاشوراست.
وی با اشاره به دستاورد‌های دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن در این جنگ تحمیلی نتوانست حتی یک وجب از خاک کشور ما را تصرف کند و به اهداف خود نرسید و انقلاب اسلامی ما در مسیر تعالی خود به پیش رفت، اما حالا عده‌ای قصد دارند این دوران را زیر سؤال ببرند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان افزود: هدف اساسی ما در دوران دفاع مقدس، دفع تجاوز دشمن و اثبات صلابت اسلام بود که به این هدف دست یافتیم. دفاع مقدس گنجینه‌ای است که ما هنوز آن را باز نکردیم. فقط حضور گوشه‌ای کوچک از این گنجینه در عراق و سوریه نسخه نجات دهنده آن‌ها شد و ما امروز شاهد هستیم که جبهه دشمن به اهداف خود که تجزیه کشور‌های اسلامی و تسلط بر منطقه بود نرسیده است.
وی گفت: امروز پیام انقلاب ما به دنیا صادر شده است و در کشور‌های مختلف این پیام عملیاتی شده است که این بیداری اسلامی از برکات دوران دفاع مقدس ماست. جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست امروز اگر عده‌ای خیال کردند که با سازش و روی خوش نشان دادن و مذاکره با دشمن قرار است که این خصومت‌ها تمام بشود و صلح و صفا برقرار شود هرگز اینگونه نخواهد بود چرا که همیشه جبهه حق در برابر جبهه باطل قرار دارد و امروز وظیفه ما تقویت جبهه حق است.
سرهنگ دهقانی افزود: هدف دشمن از بوجودآوردن داعش این بود که اسلام هراسی را در دنیا گسترش دهد تا بتواند جلو نفوذ اسلام در اروپا را بگیرد، اما نتوانست مسیر حرکت اسلام را تغییر دهد و به هدف خود برسد.
وی با اشاره به هدف انجام فعالیت‌های بسیج در جامعه گفت: امروز رسالت انبیاء بر دوش بسیجیان گذاشته شده است و ما وظیفه داریم که تکلیف خود را انجام دهیم و با نیت و هدف الهی و برای تقویت جبهه اسلام تلاش کنیم و مطمئن باشید که خداوند ما را به نتیجه مطلوب خواهد رساند.
این مقام مسئول اظهار داشت: امروز دشمن با تمام توان خود به صحنه آمده است تا ریشه اسلام را بزند و این خطری است که نظام و اسلام را تهدید می‌کند و ما در حال جنگ با این دشمن هستیم که باید با هوشیاری و بصیرت در همه صحنه‌ها حاضر باشیم و نگذاریم ضربه‌ای به جبهه انقلاب وارد شود.
گفتنی است در این مراسم از خدمات و تلاش‌های سرهنگ دوم پاسدار مهدی نامزد تجلیل شد و سروان پاسدار احمد قانعی به عنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج یک روح الله اردکان معرفی شد.
ارسال نظرات