صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
سردار ابوحمزه در دیدار با بسیجیان ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) کرمان مطرح کرد ؛
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: خواص جامعه باید از شهید حججی ها یاد بگیرند که باید برای انقلاب و اسلام هزینه و آبرو بدهند.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۵۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، 

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جمع بسیجیان ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان کرمان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری و رشادت امت بزرگ ایران اسلامی عموما رزمندگان و خاصه خانواده های معظم شهدا و جانبازان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری گنجی است که باید آن را استخراج کرد تا بتوانیم از زوایای مختلف این دفاع را مورد توجه قرار دهیم تا راه و هدف خود را در شرایط حساس کنونی انقلاب اسلامی بهتر از گذشته انجام دهیم.
ابوحمزه در ادامه شرایط امروز کشور و انقلاب را بسیار حساس دانست و عنوان کرد: از ۵ محور مد نظر امام خمینی(ره) یعنی انقلاب، نظام، دولت، جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی ما تنها توانستیم دو محور انقلاب و نظام اسلامی را به مرحله ظهور برسانیم.

وی تاکید کرد: همه تلاش دشمنان و در راس آن آمریکای جنایتکار و عوامل آن ها از جریان فتنه ۷۸ گرفته تا فتنه سال ۸۸ و جریان های معاند ومخالف و منفعلین در برابر فرهنگ غرب این است که دولت و جامعه اسلامی محقق نشود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: همه تلاش هایی که در بحث مفاسد اقتصادی، حقوق های نجومی و وجود حدود ۷۰ شخص دو تابعیتی در ارکان نظام صورت می گیرد برای این است که نگذارند امت و جامعه اسلامی شکل گیرد.

ابوحمزه خاطر نشان کرد: دشمنان از تشکیل جامعه و دولت اسلامی می ترسند چرا که اگر این اتفاق بیفتد انقلاب اسلامی در سراسر دنیا مورد پذیرش و اقدام قرار خواهد گرفت و بستر مناسبی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.
وی افزود: امکان تشکیل دولت اسلامی با وجود افکار و اندیشه های انحرافی وجود ندارد و از طرفی هم سپاه و بسیج و همه نیروهای ولایی و ارزشی و کسانی که دل در گرو آرمان های انقلاب داده اند نمی توانند فقط نظاره گر باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در مجموعه نظام اسلامی در راس حاکمیت آن، یک فقیه عادل و آگاه به زمان و مکان و در قاعده مردمی مومن، متدین و صبور را داریم، پس چرا نمی توانیم جامعه و دولت اسلامی تشکیل دهیم؟

ابوحمزه ادامه داد: اشکال اساسی حلقه اتصال امام با امت است و آن حلقه خواص جامعه یعنی همان مسئولان، رسانه ها، اندیشمندان و همه کسانی که حرف آن ها مورد پذیرش مردم است.

وی تشریح کرد: مشکل ما در نظام جمهوری اسلامی ایران این است که اتصال بین امام و امت آن گونه که باید برقرار نشده است و این به دلیل کوتاهی مسئولان است چرا که دغدغه ندارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: شهید حججی فرزند نسل دوم انقلاب است ولی از همه چیز خود دست می کشد و سینه خود را سپر می کند و این چنین غریبانه و مظلومانه سر از بدنش جدا می شود.

ابوحمزه افزود: و این گونه می شود که یک جوان بیست و چند ساله در دنیایی که جز دروغ و جنایت و فساد چیزی ندارد همانند یک خورشید مشعشع در دل های همه مردم جهان جا می گیرد و کار به جایی می رسد که این شهید امروز میهمان امام خود در… تهران می شود.

وی تاکید کرد: خواص جامعه باید از شهید حججی ها یاد بگیرند که باید برای انقلاب و اسلام هزینه و آبرو بدهند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: برخی در استان کرمان فقط به دنبال قدرت و ثروت هستند، چرا درس نمی گیرند و توجه نمی کنند و همه این ها به دلیل دلبستگی به دنیاست و این حب دنیا ریشه همه بدی هاست.

ابوحمزه عنوان کرد: اینکه برخی خواص نمی توانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند به دلیل همین دلبستگی به دنیاست و نتیجه آن می شود همان بلایی که سر خواص کربلا آمد و ناوانستند تکلیف خود را به درستی انجام دهند و پشیمان شدند.
وی توضیح داد: سلیمان بن سرد خزایی اولین کسی بود که با امام حسین بیعت کرد ولی در هنگام عمل دچار شک و تردید شد و به یاری امان نرفت و بعد از شنیدن واقعه عاشورا پشمان شد و برای حبران جریان توابین را راه اندازی کرد و به خونخواهی امام برخواست ولی آن زمان دیگر هیج فایده ای نداشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بصیرت به معنی به موقع و به اندازه عمل کردن است لذا خواص جامعه ما باید حواسشان را جمع کنند.

ابوحمزه خاطر نشان کرد: مردم استان کرمان مردمی انقلابی، مومن، ولایت مدار و نجیب هستند و کمبود ها و کاستی های این استان و مشکلات امروز حق این مردم نیست.

وی عنوان کرد: مردم کرمان ن قدر نجیب هستند مه این مشکلات را حای به روی مسئولان نمی آورند و همین مسئله آدم را رنج می دهد.

وی خاطر نشان کرد : مردم کرمان مطالبه گری نمی کنند، چرا باید وضعیت کرمان این گونه باشد و همین چند پروژه ای که در حال حاضر در شهر در حال اجراست نیز به همت قرارگاه سازندگی سپاه می باشد که همان را نیز حرف و حدیث هایی برایش در آوردهاند.

ابوحمزه بیان کرد: مطالبه گری از مسئولین باید در مردم کرمان تقویت شود چرا که همه مسئولان از خود من گرفته تا سایرین به دلیل وجود همین مردم این پست را داریم و همین نگفتن ها تکلیف مسئولین را ده برابر بیشتر می کند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات