صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - 14 April 2024
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بازیگر اصلی فتنه در منطقه، رژیم صهیونیستی غاصب و جنایتکار دانست و گفت: توطئه همه پرسی اقلیم کردستان عراق در جهت خواست اسرائیل جنایتکار و با حمایت‌های مالی آل‌سعود است.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۹۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: اگر در هر کاری تقوی ملاک باشد به طور قطع پیروزی حاصل می‌شود در حادثه کربلا گرچه به ظاهر امام حسین(ع) و یارانش به شهادت رسیدند ولی پیروزی واقعی از آن حرکت عاشورا شد.

وی با اشاره به سخن امام حسین(ع) درخصوص اینکه وقتی نیت انسانی حق، و تقوی سریره‌اش باشد به طور قطع پیروز واقعی است، گفت: دیدیم که داعشی‌ها "محسن حججی" را به شهادت رساندند، آنان تصور کردند که پیروز میدان هستند ولی در نظام عالم این شهید چه غوغایی برپا و دل‌های بسیاری را مجذوب خود کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امام حسین(ع) برای حق و تقوا قیام کرد. نظام عالم نظامی بر مدار تقوی و حق است و کسانی که نیتشان حق است و در مدار تقوا حرکت می‌کنند پیروز خواهند بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: کسی که دچار غرور و خود برتربینی است راه به جایی نخواهد برد. فساد نشات گرفته از طاغوت صفتی‌ها، فرعون صفتی‌ها و خود برتر بینی‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه ماه محرم و صفر کلاس تقوی است، گفت: این ایام کلاس تقوا و عشق به محمد و آل محمد(ص) است و ما هر چه خود را به اهل بیت(ع) نزدیک‌تر کنیم به عالم نور و تقوا خود را نزدیک کرده‌ایم.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی گفت: در مراسم عزاداری‌ها، هیئات، مداحی‌ها و سخنرانی‌ها باید موازین شرعی، اخلاق اسلامی از سوی عزاداران رعایت شود. سعی کنیم سنت‌های شرعی و اسلامی حفظ شود و از کارهایی که باعث بدعت و خرافات است و موجب وهن مکتب، مذهب، دین و وهن نظام و جمهوری اسلامی ایران می‌شود پرهیز کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: اسلام و تشیع دین عقلانیت است و در همه کارها اساس بر عقل و اخلاص و معرفت و صفا است. همه سعی کنیم که کارها براساس موازین شرعی و اخلاقی و قرآنی و اسلامی انجام شود. عزاداری‌ها باید به معنای واقعی عزاداری شرعی، اخلاقی و براساس آداب دینی و شرعی باشد.

وی افزود: از کارهایی که باعث سوء استفاده دشمنان و خرافه نشان دادن مذهب می‌شود بپرهیزیم، مکتب امام حسین(ع) عالی‌ترین مکتب‌ها و عالی‌ترین جلوه‌ها است. حضور یکپارچه در مراسمات عزاداری بسیار مهم است در حقیقت با حضور خود قدرت ملی و اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشیم.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ادامه داد: حضور عزادارن حسینی در مراسم‌های تاسوعا و عاشورا به مانند اربعین، پیام قدرت اسلام را به جهان مخابره می‌کند. امیدواریم که امسال هم مراسم عزاداری امام حسین(ع) شور و شعور بیشتری داشته باشد و به واسطه همزمانی این ایام با مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید "حججی" بر میزان عشق به امام حسین(ع)، حضور مردم و عظمت انقلاب و شهادت در راه خدا و آمادگی جوانان غیرتمند برای فداکاری بیافزاید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه با هم زن و مرد، پیرو جوان با رعایت معیارها و موازین شرعی در مراسمات عزاداری حضور گسترده پیدا کنند. فراموش نکنیم که هدف اصلی نهضت امام حسین(ع) چه بود. شعار و شعور دینی، انقلابی و وفاداری خود را به امام حسین(ع) با اقامه نماز اول وقت به نمایش بگذاریم. مبادا واجبات را رها کرده و دنبال مستحبات باشیم.

وی افزود: اقامه نماز اول وقت و حضور باشکوه در مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین(ع) در تمامی ایام به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی نشانه‌ای از قدرت ملی، قدرت حسینی و زیبنی ما برای جهانیان است. ثابت می کنیم که به قرآن و اهل بیت(ع) هر دو با هم تمسک داریم.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: شهید "حججی" حجت جدیدی بر همه به ویژه جوانان غیرتمند ما شد. این شهید والامقام با مقاومت و شهادت خویش باعث شادمانی ملت ما و شادمانی امام زمان(عج) شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به جایگاه شهدا گفت: شهادت پیوندی با امام حسین(ع) است و شهدا فردای قیامت نزد خدا آبرومند هستند. گرامی میداریم یاد و خاطره شهدا از جمله شهدای دفاع از امنیت و شهدای آتش نشان را که خالصانه به ملت خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به همه پرسی اقلیم کردستان عراق گفت: توطئه‌ای از مدت‌ها قبل در منطقه از سوی دشمنان دنبال می‌شد و سعی کردند در روزهای اخیر آن را اجرایی کنند، این توطئه برخلاف قانون اساسی و برخلاف نظر مجلس ملی عراق، برخلاف دستورات دادستانی و دولت مرکزی است و اقدامی نامشروع است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ادامه داد: این بدعت بسیار ننگین است که نباید پا بگیرد، از دولت عراق و مراجع عالیقدر و مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که اجازه ندهند این بدعت شوم که خطری برای منطقه و در جهت خواست اسرائیل جنایتکار و با حمایت‌های مالی آل‌سعود است در منطقه پا بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشکلات آذراب و هپکو گفت: مشکلات و اعتراضات کارگری که در هفته‌های اخیر شاهد آن بودیم خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده روز گذشته معوقاتشان پرداخت شد.

وی افزود: ما و مسئولان استان نظرمان بر این بود که این دو واحد صنعتی بایستی سرپا بایستند و تبدیل به زمین و اوراق نشوند. گرفتار آینده آونگان نشوند. تلاش‌های فراوانی صورت گرفت و جلسات متعددی با مسئولان کشوری برگزار شد و با همکاری کارکنان حدود 25 میلیارد تومان از خزانه دولت به حساب کارگران واریز شد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی تصریح کرد: از دوشنبه هم کارگران با جدیت باید وارد میدان کار و تلاش شوند، رفتارهای اخیر صورت گرفته در شأن مردم اراک نبود اگرچه ضعف‌هایی وجود دارد ولی همه باید در کار و تولید نقش داشته باشیم و اگر می‌خواهیم چرخ این واحدها بچرخد احتیاج به کار و تلاش مضاعف داریم. و تنها این نباشد که توقعات را دامن بزنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به کشتار مردم مظلوم میانمار هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم ملت مظلوم یمن و میانمار هر چه زودتر از دست آل‌سعود و افراطیون دولت میانمار نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات