صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۲ - 22 June 2023
کد خبر: ۸۹۲۷۸۸۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی انجام‌شده 60 درصد درآمد خانوارهای فاقد مسکن برای تأمین مسکن هزینه می‌شود ، گفت : خدمات مسکن کمیته امداد یکی از خدمات گران و تأثیرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه هدف است .

وی بابیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت این نهاد است ، افزود : محورهای مهم فعالیت کمیته امداد  در توانمندسازی جامعه هدف  توجه به سه حوزه مسکن ، اشتغال و تقویت بعد فرهنگی مددجویان است و تأمین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب از خدمات ویژه این نهاد است که به توانمندسازی جامعه هدف سرعت می‌بخشد.

صفری یکی از نیازهای روز جامعه هدف کمیته امداد را داشتن مسکن مناسب و سرپناه مقاوم است  ، ادامه داد: بخش اعظمی از منابع داخلی کمیته امداد به این حوزه هدایت می‌شود تا دغدغه جامعه هدف در حوزه مسکن کم شده و راحت‌تر در مسیر توانمندسازی قرار گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه چهار هزار و 168 مددجوی زنجانی فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب هستند ، گفت : تلاش می‌کنیم با فعالیت اثربخش در حوزه مسکن مددجویان فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در یک بازه زمانی سه تا پنج‌ساله خانه‌دار شوند.

وی بابیان اینکه خدمات مسکن کمیته امداد بر اساس اولویت‌بندی انجام‌شده به خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود ، ادامه داد : برنامه‌ریزی‌شده است 365 خانوار مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تا پایان امسال خانه‌دار شوند .

صفری همچنین افزود : برنامه‌ریزی‌شده است 204 واحد مسکن برای مددجویان شهری خریداری و یا ساخته‌شده و 161 مسکن نیز برای خانوارهای مددجویی ساکن روستاها مقاوم‌سازی یا بهسازی شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع برنامه هدف‌گذاری شده در بخش سرفصل تأمین مسکن  برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 106مورد در حال اجرا بوده و در شرف تحویل به مددجویان است ، گفت : بیش از یک میلیارد و 520میلیون تومان در این بخش در شش‌ماهه نخست امسال هزینه شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از مشارکت 240میلیون تومانی خیران زنجانی در طرح رضوان به‌منظور کمک به خانه‌دار شدن مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: یک میلیارد و 280میلیون تومان نیز از منابع داخلی کمیته امداد برای خانه‌دار شدن مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال پرداخت‌شده است.

وی با قدردانی از مشارکت خیران در کمک به خانه‌دار شدن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ، ادامه داد : خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* در حوزه مسکن دار شدن مددجویان فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند.

 

ارسال نظرات