صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - 16 June 2023
معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه گفت: عملکرد شرکت فولاد مبارکه فراتر از برنامه 6 ماهه به ثبت رسید و رکوردشکنی در بخش‌های مختلف مشاهده شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۴۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، مختار بخشیان اظهار کرد: در 6 ماهه اول سال 96 تولید آهن اسفنجی و فولاد خام به ترتیب 13 درصد و 15 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد کرد.

وی افزود: با تلاش کارکنان شرکت فولاد مبارکه از ابتدای سال 96، عملکرد شرکت فراتر از برنامه 6 ماهه به ثبت رسید و رکوردشکنی در بخش‌های مختلف مشاهده شد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: در بخش تولید آهن اسفنجی با تولید 3 میلیون و 711 هزار و 779 تن آهن اسفنجی در واحدهای احیا مستقیم 1 و 2 فولاد مبارکه 12 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت شد و بر همین اساس این شرکت توانست 101 درصد برنامه را محقق نماید.

وی در همین راستا تصریح کرد: در بخش تولید تختال نیز با تولید 3 میلیون و 154 هزار و 71 تن محصول، 106 درصد برنامه را تحقق شد و رشد 14 درصدی را برای شرکت به ارمغان آورد.

*رشد 2 درصدی تولید نورد گرم فولاد مبارکه

بخشیان به تولید واحد نورد گرم فولاد مبارکه در مدت 6 ماهه سال 96 اشاره کرد و گفت: در این واحد 2۲ میلیون و 608 هزار و 411 تن کلاف گرم تولید شد و بر همین اساس 107 درصد برنامه محقق شد تا در نهایت نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 2 درصدی را به ثبت برساند.

وی به دستاوردهای بخش دیگر این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: در واحد تاندم میل نورد سرد با تولید 654 هزار و 724 تن، 102 درصد برنامه محقق شد و رشد 18 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به همراه داشت و در واحد تاندم دو قفسه‌ای نیز با تولید 97 هزار و 903 تن و تحقق 98 درصدی برنامه، 4 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به دست آمد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ادامه داد: در خط ورق گالوانیزه با تولید 102 هزار و 366 تن، 103 درصد برنامه به وقوع پیوست و در واحد ورق رنگی نیز با تولید 54 هزار و 965 تن، 95 درصد برنامه محقق شد که در نهایت به ترتیب رشد 4 و 2 درصدی حاصل شد.

وی در رابطه با تولید مجتمع فولاد سبا گفت: تولید این بخش با 3 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شد و بر همین اساس میزان تولید آهن اسفنجی در این خط 581 هزار و 102 تن اعلام شد.

بخشیان از عملکرد روبه رشد کارکنان فولاد هرمزگان خبر داد و گفت: در واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان با 29 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل، 799 هزار و 354 تن آهن اسفنجی و در واحد ریخته‌گری این شرکت نیز با 30 درصد رشد و تولید 692 هزار و 271 تن فولاد خام، گام بلندی در راستای تحقق اهداف سالانه و رسیدن به ظرفیت اسمی شرکت برداشته شد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه در پایان خاطر نشان کرد: امید است با تلاش کارکنان گروه فولاد مبارکه، اهداف سالانه بزرگ‌ترین گروه فولادسازی خاورمیانه محقق شود.

ارسال نظرات