صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در پنجمین همایش منطقه ای پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماعی شدن در خداآفرین، گفت: مهم ترین سرمایه های اجتماعی کشور از طریق فضای مجازی آسیب جبران ناپذیری دیده و اقدام پیشگیرانه مهمی نیز در این زمینه انجام نشده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۰۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدعلی نصرتی فضای مجازی برای کودکان را مسموم کننده و خطرناک دانست و افزود: دشمن نمی تواند با ایران برخورد نظامی داشته باشد، بنابراین با روی آوردن به هجمه نرم و از طریق کشاندن میدان جنگ به خانه ها، مدارس و دانشگاه ها درصدد گمراه کردن جوانان و ایجاد فاصله با ارزش ها و هویت های اصیل و سنتی و تهی کردن از درون است.
وی با اشاره به تبلیغات اغواگرایانه دشمن در فضای مجازی، یادآوری کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود از طریق تبلیغات گمراه کننده مثل مکمل های لاغری، لوازم آرایشی و بهداشتی در ترویج مصرف انواع قرص ها و روان گردان ها اقدام می کند.
نصرتی با تاکید براینکه ما از عربده کشی دشمن نمی هراسیم اما باید از فریب و توطئه دشمن بترسیم، گفت: در دنیای پرهیاهوی امروز، ایران در کانون توجه و آماج تهاجم کل دنیاست و در این راستا تقابل قومی یکی از ترفندهای دشمن است که می خواهد اسلام را خشن و آشوب طلب معرفی کند، بنابراین باید دشمن شناس باشیم و با آگاهی و تسلط به علوم و فنون روز دنیا در مقابل توطئه های دشمن هوشیار عمل کنیم.
وی ادامه داد: ما باید راه نجات جامعه را یاد بگیریم و از طریق نه گفتن به موقعیت های مختلف و آموزش مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان از گمراهی آنان جلوگیری کنیم.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با انتقاد از نبود برنامه و اقدامات موثر در نشاط و شادابی، گفت: ما باید با یک جنبش فراگیر اجتماعی برای رسیدن به اهداف و نجات جامعه از معضل اعتیاد اقدام کنیم.
نصرتی ، ایجاد مرکز ماده 16در تبریز را یک اقدام هوشمندانه و موثر دانست و گفت: متاسفانه از 5سال گذشته تاکنون مواد مخدر در کشور 2 برابر شده و با کاهش سن مصرف و افزایش طلاق، مشکلات زیادی گریبانگیر جامعه می شود که باید بر اساس مسئولیت انسانی خود اقدامات موثر پیشگیرانه انجام دهیم .
وی با بیان اینکه خداآفرین از جمله مرزهای پاک و بی مساله کشور است، افزود: مهمترین سرمایه ملت ما عاشورا و تفکر مهدوی است و با الگو پذیری از عاشورا به عنوان نقشه راه و حفظ ارزش های مذهبی و معنوی باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان خداآفرین نیز در این همایش گفت: تنها راه برون رفت از معضل اجتماعی اعتیاد، تمرکز بر سرمایه های اجتماعی و استفاده از نهادهای اجتماعی و ظرفیت های مردم نهاد است.
امین امینیان با ارایه گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، از تشکیل چهار سمن ( سازمان مردم نهاد) در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و افزود: تمام مناطق آلوده به مواد و افراد معتاد شناسایی شده و 50کارگاه آموزشی در حوزه پیشگیری برگزار شده است.

ارسال نظرات