صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 11 June 2023
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: سپاه پرچم پراقتدار مبارزه با تروریسم و داعش را در جهان بلند کرده و در ۱۳ آبان روز اعتراض به همسویی داعش و آمریکا است که با کودک‌کشی و سیاست‌های مستکبرانه و بد عهدی‌های آمریکا مبارزه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۷۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: یکی از زمینه‌های تقوا توجه به حق‌الناس است و این در حالی است که این موضوف مخصوصا در مسائل سیاسی و اجتماعی اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: یک کارمند و مسوول از نظر شرعی وقتش توسط بیت‌المال خریداری شده و باید وقت خود را در زمان اداری به مسائلی که حقوق می‌گیرد باید اختصاص یابد و اگر این امر انجام نشود شرعا جایز نیست.

امام جمعه موقت خرم‌آباد، عنوان کرد: اولین مناسبت پیش رو در این هفته مناسبت ۱۳ آبان است، که امام خمینی (ره) در این مناسبت فرمود: ه‌اند که این روز به شکل قانون درآمده است و مبارزه با استکبار جهانی و فرصتی است برای فریاد زدن بر سر شیطان بزرگ و باید اجماع لایه‌های مختلف علیه سیاست‌های ذمریکا اتفاق بی‌افتد.
وی بیان کرد: در روز ۱۳ آبان حقوق ملی ایرانیان را با سیاست‌های مستکبرانه آمریکا و اعتراض به تحریم‌های اخیر و سپاه که مایه عزت و شرف و آبرو برای همه ایرانیان و جهانیان است بیان می‌شود.

وی گفت: سپاه پرچم پراقتدار مبارزه با تروریسم و داعش را در جهان بلند کرده و در ۱۳ آبان روز اعتراض به همسویی داعش و آمریکا است که با کودک‌کشی و سیاست‌های مستکبرانه و بد عهدی‌های آمریکا مبارزه می‌شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز معنی واقعی امریکا را دشمن خبیث و اصلی دانسته‌اند و این تعبیر ناشی از تجربه و دیدن واقعیات بیرونی است.

متقی‌نیا تاکید کرد: راه آمدن با آمریکا آن‌ها را گستاخ می‌کند و تا زمانی که زورگویی و بدعهدی آن‌ها وجود دارد باید باید فریاد مرگ بر امریکا در ایران طنین‌انداز شود.


وی تصریح بود: ترویج تولید ملی و خرید جنس داخلی به عنوان فرهنگ عمومی امری ضروری است و افزایش کیفیت محصولات داخلی باید در ابتدا، در طی مسیر و در انتها باید رعایت شود.

وی گفت:: تحقق این امر اصلاح فرهنگ عمومی را می‌طلبد و در کیفیت بخشیدن به تولید داخلی و یادآوری به فرهنگ عمومی توجه به قانون و قانون مداری است.

متقی نیا خاطرنشان کرد: در بین مسوولین که باید فرهنگ مسوولیت را داشته باشند، برخی که می‌گویند اول خودم بعد هوا و بعد خط خودم و در انتها خواسته‌های مردم را انجام می‌دهند به هیچ وجه پذیرفته نیست و ضد فرهنگ عمومی و این در حالی است که این امر ریشه در ارزش‌های ملی و مذهبی ما دارد.

وی افزود: برای چندمین بار اعلام می‌کنیم که همه مسوولین بدانند که خط و مشی سیاسی در مسائل ارزشی و هویت ملی جایگاه ندارد و مسوولین باید به داد مردم برسند و وقت خود را در اختیار آن‌ها بگذارند.

وی گفت: تبارگرایی سیاسی و باندبازی و دور کردن مردم از واقعیت مورد پذیرش نیست و خدا از مسوولینی که به مستضعفین و پابرهنگان ظلم کند نمی‌گذرد.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات