صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه طرح تک قطبی کردن آمریکا در جهان شکست خورد گفت: 13 آبان سال 43 تبعید امام، 13 آبان 57 شهادت دانش آموزان، 13 آبان 58 تسخیر لانه جاسوسی و شکست آمریکا در خاورمیانه در 13 آبان 96 است.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۸۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) امروز پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهارداشت: پدافند غیرعامل از مسائل مهم کشور و یک تفکر و فرهنگ است.

وی با بیان اینکه طبق فرامین قرآن کریم بالاترین خلقت بشریت است عنوان داشت: تمام حیات بشر مرتبط با حیات زیستی و پدافند زیستی خیلی مهم است  و نیاز به آموزش و فرهنگ سازی  دارد.

سردار قاسمی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند " اتم استکبار آمریکا است" ابراز داشت: آن چیزی که این روزها خیلی مهم است 13 آبان و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی که وظیفه همه مسلمانان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) اضافه کرد: ایران به طور مستقیم و غیر مستقیم البته با همکاری هم پیمانان در مقابل آمریکا ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا از دوران ناصرالدین شاه قاجار ابتدا با چهره مذهبی وارد ایران شد و یک کمپانی در ایران تاسیس کرد و در زمان رضا شاه هم حضور فعال داشت اما در زمان محمدرضا شاه حضوری خیلی پر رنگ تر داشت.

سردار قاسمی ادامه داد: آمریکا در قضیه کاپیتولاسیون ، کودتای 28 مرداد و همچنین تاسیس ساواک در ایران نقش آفرینی داشت تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و 45 هزار مستشار آمریکایی از ایران خارج شدند.

وی یادآور شد:  سفارت آمریکا در ایران که لانه جاسوسی بود و حضرت امام ماهیت آمریکایی ها را آشکار کرده بودند توسط دانشجویان تسخیر شد.

فرمانده سپاه استان اظهارداشت: زمانی که آمریکایی ها شاه را فراری دادند امام فرمودند که باید آمریکا شاه را برگرداند و نیز طرح آمریکایی ها در مورد تجزیه ایران در بلوچستان و کردستان رسوا شد.

وی ادامه داد: کتاب هایی برگرفته از اسناد جاسوسی آمریکا در ایران همچنین چند کودتا که در زمان انقلاب اتفاق افتاده و همه فاش شدند؛ چاپ شده است. این حداقل کارنامه آمریکا قبل و بعد از انقلاب است.

وی با بیان اینکه طرح تک قطبی کردن آمریکا در جهان شکست خورد گفت: 13 آبان سال 43 تبعید امام، 13 آبان 57 شهادت دانش آموزان، 13 آبان 58 تسخیر لانه جاسوسی و شکست آمریکا در خاورمیانه در 13 آبان 96  است.

سردار قاسمی اظهارداشت: آمریکاییان در 13 آبان 88 آن شکاف عظیمی که در فتنه 88  خواستند بوجود بیاورند با هوشیاری رهبری و مردم در 9 دی همان سال آن فتنه جمع شد و عوامل آن فاش شدند.

وی تاکید کرد: همچنان که در قرآن کریم در مورد وحدت زیاد سفارش شده همه ما باید وحدت خود را حفظ کنیم و به دشمن اجازه ندهیم در کشور ما نفوذ کند.

 

ارسال نظرات