صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - 30 August 2023
حجت الاسلام پناهیان گفت:دور هم جمع شدن مسلمانان برای ولی خدا یک احترام جهانی ایجاد می‌کند و معنای این تجمع این است که با ظهور ولی خدا قدرت ده‌ها میلیونی برایشان وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۶۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با حضور در موکب سیدالشهداء (ع) اوقاف قزوین در نجف اشرف در جمع زائران اربعین حسینی درباره اهمیت این حماسه عظیم گفت: با هجوم داعش به عراق تحلیل گران تجزیه عراق را قطعی می‌دانستند اما حضور شیعیان در حماسه عظیم اربعین بدون اینکه سلاحی در دست داشته باشند، آثار نظامی داشت و عامل شکست داعش در مناطق مختلف عراق شد.

وی افزود: سیاست یکی از نتایج طبیعی اربعین است و محبت به ولی خدا قدرت سیاسی ایجاد می‌کند که این قدرت سیاسی عامل پیروزی شیعه در جهان خواهد شد. گرانترین ثواب معنوی در دین زیارت امام حسین (ع) است و این حجم ثواب حتماً آثار و برکات فراوانی خواهد داشت و حتماً زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

پناهیان گفت: دور هم جمع شدن مسلمانان برای ولی خدا یک احترام جهانی ایجاد می‌کند و معنای این تجمع این است که با ظهور ولی خدا قدرت ده‌ها میلیونی برایشان وجود دارد و دارای یک احترام جهانی است.

وی با اشاره به اینکه در اربعین وارد زندگی بزرگی شده‌ایم و تغییر در حالت روحی و معنوی مومنان بی دلیل نیست که باید قدر آن را بدانیم، تصریح کرد: اربعین و حضور گسترده مردم در این پیاده‌روی قدرت عظیمی تولید می‌کند که این قدرت زمینه اصلی شکل‌گیری حکومت جهانی امام زمان (عج) است.

پناهیان خاطرنشان کرد: هر تجمعی قدرت تولید نمی‌کند بلکه عشق سیدالشهداء (ع) عامل قدرت می‌شود حال اگر امام زمانی که زنده است و ولی جهانی ماست ظهور کند، لشگر و یارانش امروز در اربعین ساخته و پرداخته می‌شوند.

وی افزود: امروز عاشقان سیدالشهداء (ع) همه هستی خود را در راه خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) گذاشته‌اند و هیچ کس هم آنها را مجبور به کاری نکرده است بلکه با عشق خود پای کار آمده‌اند بنابراین هیچ قانون نظارتی در اینجا نیاز نیست بلکه با عشق و محبت امام حسین(ع) حل می‌شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به تزویر رسانه‌های غربی در انعکاس پیاده روی اربعین گفت: امروز خبرگزاری‌های دنیا در حال سانسور کردن مراسم اربعین هستند و علت این موضوع تشکیل یک قدرت جهانی پشت این پیاده روی است که باب میل دشمنان اسلام نیست.

پناهیان تاکید کرد: امروز امام حسین (ع) با عشق و محبت دنیا را مدیریت می‌کند و در اربعین شاهدیم بدون قانون و ضابط قانون و نظارت خاصی همه عاشقان حسینی در میدان حضور دارند و در حال خدمت به زوار اربعین هستند.

وی یادآور شد: تکلیف ما در اربعین چیست؟ کمک ما این است که محبتی که سیدالشهداء (ع) و امامان به ما ارزانی داشتند را باید بیشتر کنید و این محبت را گسترش دهیم تا سال به سال جمعیت پیاده روی اربعین افزایش یابد.

ارسال نظرات