صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
شهردار تبریز گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در بحث مدیریت اجرایی «انسان‌محوری» و در روند خدمتگزاری «کرامت انسانی» و «عدالت شهری» را نهادینه کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۷۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: مشکلات مختلفی در مسیر مدیریت شهر قرار دارد که باید با برنامه‌ریزی حل شود؛ طبیعی است که در این جهت‌گیری، مناطق کم‌برخوردار در اولویت قرار خواهند داشت. سعی خواهد شد خدمات شهری، به خصوص در سطح محلات، با رویکرد متوازن توزیع شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وجه از شاخص «کرامت انسانی» این است که فضای شهر، در وهله اول، در خدمت  پیاده‌محوری باشد، نه ترددهای متراکم خودرویی؛ سعی خواهیم کرد این شاخص مهم را در پروژه‌های ترافیکی و عمرانی لحاظ کنیم.

شهین‌باهر، تکریم ارباب رجوع را از دیگر ضرورت‌های مهم در مدیریت شهر خواند و افزود: ممکن است در مراجعات اداری، برخی خواسته‌های شهروندان از نظر قانونی امکان‌پذیر نباشد؛ در این صورت باید رفتار خدمتی به نحوی باشد که ارباب رجوع، از برخوردمان اقناع شود. سعی خواهیم کرد با ارزیابی‌ها و نظارت‌های مداوم این شاخص مهم را در شهرداری بهبود ببخشیم.

وی با بیان این‌که ایجاد فضای مشارکت، نیازمند جلب رضایت و اعتماد شهروندان است، خاطرنشان کرد: در تک‌تک بخش‌های مدیرت شهر، نیازمند همراهی شهروندان هستیم؛ به خصوص در آستانه تبریز 2018، باید فضایی ایجاد کنیم تا شعار «هر شهروند، یک میزبان» به صورت واقعی در شهر بارز باشد.

شهردار تبریز تاکید کرد: مردم باید شهرداری را از خود بدانند و اطمینان داشته باشند که هر هزینه‌ای که در تعامل با شهرداری می‌پردازند، نهایتاً صرف خدمت به خودشان می‌شوند.

شهین‌باهر متذکر شد: رفتار چهره‌به‌چهره شهروندان با گردشگران، یک نمود ساده از مشارکت در برنامه‌های 2018 است که در عین حال، در ذهنیت و خاطره حضور گردشگران، بسیار تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: «تبریز 2018» یک آرمان نهایی نیست، بلکه سرآغازی برای ایجاد تحول در اقتصاد پایدار شهری است.

ارسال نظرات