صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - 17 August 2023
باید با آرامش منتظر ماند و دید، چگونه رهبران حزب‏‌الله از استعفاى حریرى به ‏عنوان فرصتى براى افزایش و تقویت قدرت خود استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۰۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه ابهر با اشاره به وقایع منطقه از جمله آزادی موصل، شکست معارضان و عشایر وابسته به آل سعود در دیرالزور و خنثی شدن توطئه استقلال اقلیم کردستان به نفع ایران گفت: عصر پساداعش کلید خورده که مى‏‌تواند به‏ معناى تثبیت جایگاه محور مقاومت در منطقه باشد.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابهر به شهادت نیروهای مرزبانی اشاره و اظهار کرد: امروزه اگر به اکثر نقاط کشور نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که امنیت حاصل است و همه مردم به تلاش خودشان ادامه مى‏‌دهند، دانشجویان درس مى‏‌خوانند و خانه‏‌ها و بیرون همه‏‌جا در امنیت است.

وی با بیان اینکه شاید امنیت براى برخى افراد بدین‏گونه معنى شود که امنیت به ‏راحتى ایجاد مى‌‏شود، افزود: اما باید متوجه بود که در فصل زمستان بیش از هفت ماه مسیر برجک‌‏ها و پاسگاه‏‌ها بسته شده و گاها مرزبانان بیش از 30 یا 40 روز داخل برج‌ک‏ها یا پاسگاه‏ها به‌‏دور از خانواده و بدون هیچ ارتباطى با خانواده‏هاى خود خدمت مى‏‌کنند.

امام جمعه ابهر تاکید کرد: امنیت موجود در کشور در سایه فداکاری مرزبانانی محقق شده است که هم سختى زمستان و هم تابستان را تحمل مى‏‌کنند.

رحیمی با تاکید بر اینکه دشمن برای نفوذ به داخل کشور تلاش می‌کند، ادامه داد: ماموران تامین امنیت از جمله مرزبانان هستند که مانع از ورود آن‏ها به داخل مرزها مى‌‏شوند.

وی مرزبانان را سربازان ولایت و افرادى که عاشقانه در مرز تلاش و خدمت مى‏‌کنند، دانست و گفت: مرزبانان به یاد خاطرات هشت سال دفاع مقدس هنوز در مرزها حضور دارند.

امام جمعه ابهر در ادامه به اتفاقات منطقه اشاره کرد و افزود: ‏استکبار همه راهبردهاى خود علیه ایران و جبهه مقاومت را شکست ‏خورده می‌بینند، به همین دلیل در روزهاى اخیر در دو عرصه متمرکز شده‏اند، یکى تشدید تحریم‏‌ها علیه ایران و حزب‏الله و دیگرى مداخله در تعاملات منطقه‏اى براى مهار رشد و گسترش روزافزون نفوذ ایران در منطقه هستند.

رحیمی با تاکید بر اینکه برنامه‏هاى آل سعود در سوریه، عراق و یمن با شکست کامل مواجه شده است، ادامه داد: به نظر مى‏‌رسد، حکام ریاض دوباره روى لبنان متمرکز شده‌اند تا این کشور را قربانى انتقام‏‌گیرى از حزب‏‌الله کنند.

وی با بیان اینکه ظاهراً صعودى‏ها‏ می‏‌خواهند یک جو روانى سنگین علیه ثبات لبنان ایجاد کرده و این مسأله را القا کنند که تهاجم رژیم صهیونیستی علیه این کشور قطعى است، افزود: هدف نهایی از این اقدامات بی‌ثبات کردن لبنان است، تا از این طریق حزب‏الله را تحت فشار قرار دهند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه رهبران حزب‏الله در طول چهار دهه گذشته همواره در دل این نوع جنگ‏‌هاى روانى قرار داشته‏‌اند و به‏ خوبى یاد گرفته‌‏اند چگونه اقدامات دشمنان را به نتایج مثبت براى خود تبدیل کنند، افزود: آن‌ها در این مواقع، دائماً به دشمن صهیونیستى خود دیکته کرده‌‏اند، اگر جنگى را آغاز کنند، قطعاً پایان ‏دهنده آن نخواهند بود.

رحیمی تاکید کرد: باید با آرامش منتظر ماند و دید، چگونه رهبران حزب‏‌الله از استعفاى حریرى به ‏عنوان فرصتى براى افزایش و تقویت قدرت خود استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عربستانى‏‌ها این روزها سردرگم‌‏تر و عصبانى‌‏تر از همیشه‏ هستند، ابراز کرد: بازگشت منصور هادى از یمن به ریاض، رسیدن موشک‏‌هاى انصارالله به فرودگاه ریاض ، خنثی شدن توطئه استقلال اقلیم کردستان به نفع ایران، از جمله مواردی است که احساس شکست را نصیب حکام سعودی کرده است.

امام جمعه ابهر آزادی موصل، شکست معارضان و عشایر وابسته به آل سعود در دیرالزور را از دیگر شکست‌های چند وقت اخیر حکام سعودی اعلام کرد و گفت: عصر پساداعش کلید خورده که مى‏‌تواند به‏ معناى تثبیت جایگاه محور مقاومت در منطقه باشد.

رحیمی تاکید کرد: در حال حاضر حزب‏الله در قامت یک ارتش فاتح و مقتدر، صلابت خود را به رخ حریفان کشانده و محور مقاومت با افتتاح مجدد کریدور زمینى تهران- بغداد - دمشق- بیروت به قدس اشغالى رسیده است.

ارسال نظرات