صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - 19 July 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد:
سرهنگ پاسدار دامغانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات شاهرود گفت: خدمت رسانی و مردمی اداره کردن هفته بسیج امسال مورد توجه است و باید بسیجیان برای بزرگداشت این هفته خود وارد میدان شوند.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۳۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات در آستانه هفته بسیج مستضعفین در سالن جلسات سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام دهه آخر صفر و راهپیمایی اربعین حسینی و قبولی عزاداری همه و یاد و خاطره جانباختگان زلزله غرب کشور و آرزوی صبر برای خانواده‌های آنان با اشاره به اهمیت بسیج در ساختار نظام اسلامی و دغدغه امام راحل در حفظ این نظام و تشکیل سازمان مردمی بسیج اظهار کرد: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب با یک دوراندیشی و نگاه ژرف و عمیق به آینده انقلاب اسلامی نهاد مردمی بسیج را تشکیل دادند و این شجره طیبه را بنا نهادند که امروز بازوی پرتوان نظام و انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور است.
وی افزود: هدف از تاسیس بسیج حفظ و حراست از انقلاب و آرمان‌های اسلام ناب در راستای تعالی این انقلاب و زمینه سازی برای ظهور دولت مهدوی است و بسیج در طول این ۳۹ سال از عمر خود در این مسیر حرکت کرده است.
دامغانی خاطر نشان کرد: در طول این سالیان دراز بسیج در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام حاضر بوده است و نشان داده که امام راحل بی جهت این نهال پرثمر را بنیان نهاده است و امروز ثمرات آن هویدا شده است.
وی تصریح کرد: سازمان بسیج در بدنه مردم جاری و از دل بدنه فعال جامعه بیرون آمده است و امروز نیز ساختار و نظام بسیج از خود مردم و برای مردم است و حتی در آینده این سلاختار بیشتر مردمی خواهدشد.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه فرهنگ بسیج، فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی است بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی که رهبری بر آن‌ها تاکید دارند همانا گفتمان بسیج است و در همین جهت است که همه آحاد مردم بسیجی هستند هر چند در دفتر ظاهری بسیج ثبت نام نکرده باشند.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج گفت: در برنامه‌های هفته بسیج ابلاغی از سوی سازمان بسیج مستضعفین تاکید بر خدمت رسانی و مردمی اداره کردن هفته بسیج شده است و باید بسیجیان برای بزرگداشت این هفته خود وارد میدان شوند و به شناساندن این فرهنگ متعالی در جامعه همت گمارند.
دامغانی با بیان اینکه دشمنان این انقلاب هر روز در تلاش برای ضربه زدن به ارکان این نظام مقدس از جمله بسیج و سپاه هستند افزود: امروز دشمنان با شیوه‌های متفاوت تلاش دارند تا بسیج را کمرنگ کنند و از صحنه خارج کنند و باید تلاش کنیم تا توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب نماییم.
وی با اشاره به شاخص‌های متنوع بسیج و کارکرد‌های آن عنوان کرد: اخلاص و ایثار و از خودگذشتگی و مردم داری و ولایتمداری و خدمت به جامعه بدون چشم داشتی از شاخص‌های فرهنگ بسیجی است که دشمن تلاش دارد با ایجاد نهاد‌هایی در این راستا این شاخص‌ها را کمرنگ و از بسیج تهی کند.

فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد: باید بسیجیان ما مزین به اخلاق و رفتار بسیج باشند و با رفتار و عمل خود فرهنگ بسیج را ترویج نمایند تا دشمنان نتوانند با تزویر و ریا و دورویی این شاخص‌ها را متزلزل و با برچسب زدن‌های واهی به نفع خود مصادره کنند.
وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن هفته بسیج و ارائه برنامه‌های هدفدار و اثرگذار با توجه به جامعه هدف افزود: باید تلاش کرد تا با اجرای برنامه‌های متنوع و اثربخش در ترویج فرهنگ بسیج در جامعه و جذب حداکثری به نظام و انقلاب حرکت کرد.
در این نشست فرماندهان پایگاه‌ها به بیان دیگاه‌های خود در زمینه برنامه‌های هفته بسیج پرداختند.
ارسال نظرات