صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - 07 July 2023
امام جمعه خرم‌آباد گفت: هر اقدام عربستان علیه ایران در منطقه باعث نابودی آل‌سعود خواهد شد و وقتی امام دستور داد سوسنگرد آزاد شود مقام معظم رهبری نقش برجسته‌ای در دوران دفاع مقدس داشته است که همه آن‌ها برای ما درس هستند.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۵۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌ها نماز جمعه این هفته اظهار داشت: پیامبر نسبت به مومنین مهربان و رئوف بود و با همه با نرمی رفتار می‌کرد، به طوریکه همه احساس میکردند که به ایشان نزدیک هستند.

وی افزود: پیامبر با مهربانی و اخلاق نیکویش همه را به سوی خود جذب می‌کرد و این در حالی است که پیامبری که از اخلاق کریمانه برخوردار بود، سنگ دل نبوده است.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: ایشان همیشه سه چیز را از خودش دور می‌کرد، پرگویی، دخالت در کار دیگران و مجادله و این خود سرمشقی برای زندگی همه ما است.

وی بیان کرد: پیامبری آنقدر مهربان بود که وقتی یک بچه یتیمی گریه می‌کرد او را نوازش می‌کرد و وقتی فقیری می‌دید با او هم سفره می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر در مهربانی و محبت اسوه و الگو بوده است، خاطرنشان کرد: باید از او درس بگیریم و در زندگی از اخلاقیات ایشان در کارهایمان استفاده کنیم.

میرعمادی گفت: طبق روایات آمده است که پیامبر(ص) وقتی می‌خواست از دنیا رود از دو چیز نگران بود و به آن‌ها سفارش کرده که آن دو چیز کتاب خدا و عترتش هستند.

وی تصریح کرد: اول کسی که بعد از رسول خدا مورد ظلم قرار گرفت دخترش فاطمه زهرا(س) بوده است‌ و این در حالی است که فاطمه(س) از عترت ایشان بودند.

میر عمادی گفت: بر آنچه که خدا مقدر کرده راضی باشید تا همیشه غنی و بی نیاز باشید و به همسایگان و دوستان نیکی و احسان کنید تا مسلمان باشید.

وی با اشاره به اینکه نشانه مسلمان بودن احسان و نیکی به همبستگان است، تاکید کرد: طبق فرموده امام حسن عسگری(ع) با مردم چنان برخورد کنید که انتظار دارید آنان با شما برخورد کنند.

امام جمعه خرم‌آباد، با تاکید بر اینکه سیره پیامبر(ص) و همه سنت‌هایش و لازم‌الاجرا است، عنوان کرد: ایشان وقتی وقتی حکومت اسلامی را تشکیل داد سیاست‌هایی را دنبال کرد که برای جامعه امروزی ما ضروری است.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت : سیاست وحدت اسلامی بوده است و آنچه امروز واجب است این است که سیاست وحدت پیامبر(ص) را دنبال کنند.

وی افزود: حفظ روحیه مقاومت و ایستادگی امت اسلامی در برابر مثلث شوم منافقان یهودیان و مستکبران است و مسلمانان تضعیف نشوند و ید واحده باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز به این سیاست نیاز داریم و این در حالی است که دشمنان شرق و غرب علیه امت اسلامی نقشه می‌کشند و چیزی که نقشه آنها را خنثی می‌کند روحیه استقامت اسلامی است.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: ایشان اصلاح سبک زندگی مردم و فرهنگی اسلامی را دایر کرد و امروز سبک زندگی غربی رواج پیدا کرده است به طوریکه کم کم از سیره و سبک پیامبر(ص) دور می‌شویم.



نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد:یکی از این دو اصل مسئله مدارا و مهربانی با مردم است و این در حالی است که این امام رئوف و مهربان است و هیچ‌ کسی متوسل به ایشان نشد مگر اینکه از او حاجت گرفت.


امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: ایشان با عزت و کرامت آنقدر مقاومت کرد که مامون نتوانست مقاومت ایشان را تحمل کند و او را به شهادت رساند.


وی اظهار داشت: این اتفاق، حادثه بسیار سخت و غمناکی بوده است و چیزی که مقداری التیام بخشید، پیام رهبری بود که بلافاصله صادر شد و دستور دادند دولت و ملت بسیج شوند و کمک کنند که مردم را نجات دهند.


آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: این حوادث یک آزمون برای صبر و تحمل است و هم برای مردم ایران آزمایشی برای کمک به هم نوعان است.

وی عنوان کرد: مردم لرستان انصافا سخاوتمندانه به میدان آمدند و کمک های نقدی و غیرنقدی فراوانی برای کرمانشاه فرستاده شد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: عمق و گستردگی حادثه زلزله بسیار وسیع‌تر از تصور ما است و بیش از ۳۱ هزار واحد مسکونی آسیب دیده است و این در حالی است که دولت به تنهایی نمی‌تواند این همه مصیبت را جبران کند.

آیت‌الله میرعمادی افزود: زلزله‌زدگان نیازمند چادر پتو و کمک‌های نقدی هستند و از مردم ولایت‌مدار لرستان می‌خواهیم که کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای آسیب دیدگان دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه یک توطئه جدید در عربستان شکل گرفته است، عنوان کرد: این توطئه برای این است که فشار بر ایران بیشتر وارد شود و حزب‌الله هم تضعیف شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: عربستان بزرگترین جنایت را با بمباران یمن و نسل کشی انجام می‌دهد و مجامع بین‌المللی هم هیچ چیزی نمی‌گویند.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: داعش در سوریه پا به فرار گذاشته است و عربستان، لبنان را تحت فشار قرار داده و وزیر امور خارجه سبک مغز عربستان اعلام کرده که صبر ما در برابر ایران به سر رسیده است.

وی افزود: هر اقدام عربستان علیه ایران در منطقه باعث نابودی آل‌سعود خواهد شد و وقتی امام دستور داد سوسنگرد آزاد شود مقام معظم رهبری نقش برجسته‌ای در دوران دفاع مقدس داشته است که همه آن‌ها برای ما درس هستند.

ا

انتهای پیام/
ارسال نظرات