صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
استاندار مازندران گفت: دشمن با برنامه‌ای مشخص باور، اراده و اطمینان بسیجیان را نشانه گرفت و با ایجاد خلل در این سه ویژگی می‌خواهد خودباوری ملت ایران را به خودباختگی تبدیل کند.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۴۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران و به نقل از بابل‌نوین، محمد اسلامی استاندار مازندران در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در بابل اظهار کرد: گرامیداشت هفته بسیج از این‌رو مهم است که باید خودمان را حساب‌رسی کنیم و میثاقی مجدد با اهداف و آرمان‌های بسیجیان ببندیم.
           
وی افزود: با تجدید میثاق بسیجیان دستاوردهای تازه‌ای را ممکن خواهد ساخت، این میثاق به معنی تعهد در پیشگاه خداوند متعال و مقام معظم رهبری است و امیدوارم که شرمنده آنان و شهدا نشویم، جای بسی افتخار است که بنده خود بسیجی و در میان بسیجیان هستم.
             
استاندار مازندران ادامه داد: سخن درباره بسیج به هر میزان که گفته شود کم است، چه به صورت تبیینی و در جهت نهادیه‌سازی بسیج و جایگاه آن اما نکته اساسی که در خصوص بسیج وجود دارد باور به توانستن، اراده قاطع جهت انجام وظیفه و اطمینان به نصرت الهی است، وجود این خصایص در بسیجیان موجب اقزایش خودباوری در جامعه می‌شود.
          
اسلامی تصریح کرد: بسیج باید باور، اراده و اطمینان داشته باشد و مقام معظم رهبری سالیان سال برای ایجاد جوهره تفکر بسیجی بر این ویژگی‌ها تاکید کردند، دشمن با برنامه‌ای مشخص باور، اراده و اطمینان بسیجیان را نشانه گرفت و با ایجاد اختلاف و خلل در این سه ویژگی می‌خواهد خودباوری ملت ایران را به خودباختگی تبدیل کند.
            
استاندار مازندران با اشاره به عزم جدی دشمن علیه ملت ایران، گفت: دشمن ما هدفمند، قاطع و با سناریویی مشخص در جهت اهداف خود که نابودی ملت ایران است حرکت می‌کند بنابراین وظیفه ما تک‌تک ایرانیان به ویژه بسیجیان توجه به باورها، ادامه حرکت و مقاومتی همه‌جانبه است.
            
اسلامی افزود: راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران لزوما تنها نظامی نیست بلکه راهبردی همه‌جانبه است که جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی است و با افزایش توان‌مان در هر کدام از این ابعاد کشور مستحکم‌تر خواهد شد.
              
وی یادآور شد: شرح وظایف بسیجیان که شامل آحاد مردم نیز می‌شود صرف‌نظر از رنگ، نژاد و سلایق یک اتحاد و هم‌بستگی ملی را در بستر ایمان و فرهنگ عاشورایی به وجود خواهد آورد و در جهت رشد و سعادت توامان ملت به پیش می‌برد.
            
استاندار مازندران ادامه داد: در مکاتب مادی تنها رشد سرمایه مدنظر است اما در مکتب اسلام رشد مادی و معنوی باید توامان باشد، از این‌رو بسیج با توجه  به همه ابعاد استقامت و پایداری کشور حرکت می‌کند و باید یارگیری‌های خود را براساس همین نگاه انجام دهد، بسیج اگر یارگیری کرد و توسعه ظرفیت داشت آن وقت توانسته نقش خود را به شایستگی ایفا کند.
            
اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست بلکه به همه مردم جامعه تعلق دارد، بسیجیان در همه صحنه‌ها نخستین یاری‌رسان مردم هستند، هماهنگی و تعامل با دستگاه‌ها و ادارات ضریب موفقیت بسیج را افزایش می‌دهد و این دو رابطه‌ای مستقیم دارند، لازمه کار بسیج هم‌زمانی و ایجاد ظرفیت برای هم‌گرایی است.
          
وی اضافه کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در پس این زیبایی‌های جنگل محرومیت‌های غم‌باری نهفته است بنابراین رشد، توسعه و محرومیت‌زدایی از مازندران نیز محقق نخواهد شد مگر با خیزش همه جانبه از سوی همه نهادها به ویژه بسیج و جهادسازندگی، ما در خصوص بحث روستاهای مازندران نیاز به یک حرکت جدی و فعال داریم.
             
استاندار مازندران در پایان گفت: از اولویت‌های ما توانمندسازی روستاهای مازندران است که با ایجاد تعامل و یکپارچگی امیدواریم به صورت میدانی و عملیاتی به روستاها رسیدگی و به صورت نتیجه‌گرا پایداری اشتغال را در روستاها پیگیری کنیم.

ارسال نظرات