صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - 11 September 2023
فرمانده سپاه دهگلان دردیدار با امام جمعه گفت: نیرو‌های بسیج پشتوانه محکم برای نظام وانقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۲۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان از دهگلان، سرهنگ محمد رضا حیدری فرمانده سپاه دهگلان در دومین روز از هفته بسیج به همراه، مسئولین و بسیجیان شهرستان با امام جمعه دهگلان دیدار کردند.

حیدری ضمن گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد:بسیج منشا خیر و برکت است و به فرمود: ه امام راحل بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.

وی تفکر بسیجی را به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم بسیجی بودن عنوان کرد و گفت: هرکس تفکر بسیجی داشته باشد در هر لباسی یک بسیجی واقعی شناخته می‌شود.

حیدری در ادامه افزود: امروز ملت بسیجی ایران اسلامی به عنوان نیروی بزرگ و رهایی بخش در مقابل همه جبهه استکبار ایستاده است و مقاومت را استمرار می‌بخشد.

فرمانده سپاه دهگلان در ادامه با اشاره به حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف خاطر نشان کرد: بسیجیان سلحشور در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف و در مسیر انقلاب حضوری چشمگیر و بی نظیر داشته و دارند که نمونه بارز آن، حضور چشمگیر بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس بود که با تمام وجود در جبهه‌های حق علیه باطل ایستادگی کردند.

وی افزد: برای همین هم رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند: باید یکی از اقداماتی که در دستور کار قرارمی گیرد جلوگیری از نفوذ دشمن در بسیج باشد، چون بسیج بخشی از قدرت دفاعی و اقتدار ملی ما است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دهگلان به رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیج در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل رسید توانست حامی و پشتیبان ملتش و پس از جنگ تحمیلی نیز وارد عرصه‌های مختلف به منظور خدمت رسانی به مردم شد.

امام جمعه دهگلان

در ادامه امام جمعه دهگلان ضمن تبریک هفته بسیج بر نقش ایمان و معنویت بسیجیان در پیشبرد عملیات‌های مختلف اشاره نمود و گفت: همه ما مدیون ایثارگری‌های بسیجیان، رزمندگان، شهدا و خانواده‌های آنان هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج دارای روحیه جهادی است و هرجا انقلاب و اسلام به خدمات این نیرو نیاز داشته، وارد عرصه شده است اظهار کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها ازجمله حل مشکلات مردم بوده است و خدمات رسانی‌های آنان بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.

امام جمعه دهگلان افزود: ایمان، بصیرت و آگاهی از ویژگی‏های بارز بسیجیان است و این ایمان و آگاهی باید روز به روز تقویت شود، چون اگر ایمان و معرفت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز ما در چنین جایگاهی قرار نداشتیم.

ماموستا محمدی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرف برای گفتن دارد و باید از ظرفیت و توانمندی‌های بالای این نیروی مردمی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر بهره گرفت.

امام جمعه دهگلان از زحمات بسیج سازندگی سپاه دهگلان در زمینه محرومیت زدایی مناطق محروم و اعطای وام در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار شهرستان قدر دانی نمود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات